Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

93 metų pašėlusi močiutė – savo anūkės kūrybos modelis

Net ir itin garbingas amžius – jokia kliūtis tapti modeliu, ypač, kai turi galimybę demonstruoti mylimos anūkės kūrybą. Puikus tokios „karjeros“ pavyzdys – 93 metų japonė Emiko, virtusi tikra socialinių tinklų žvaigžde.
Močiutė Emiko
Močiutė Emiko / ©Instagram/1000wave nuotr.

Garbaus amžiaus linksmuolė močiutė tapo savo anūkės Chinami Mori kūrybos modeliu. Ji demonstruoja Chinami kurtus itin spalvingus drabužius – kepures, šalius, palaidines – austus tradicine japoniška technika, vadinama saori. „Audžiu drabužius nesilaikydama jokių taisyklių, – aiškina mergina, – laisvai derinu visas spalvas, kokias tik sugalvoju.“ Ekstravagantiški japonės sukurti rūbai derinami su kitais nemažiau beprotiškais drabužiais – vintažiniais džemperiais, puoštais aplikacijomis, keistais kombinezonais, nertiniais.

Visus šiuos spalvų kakofonija ir laisve trykštančius derinius demonstruoja besišypsanti močiutė Emiko. Vos žvilgtelėjus į nuotraukas akivaizdu, kad senolė mėgaujasi tokiu savo vaidmeniu.

„Labai myliu savo močiutę, ji pati geriausia, o jei mano kūrybos demonstravimas suteikia jai džiaugsmo, esu nepaprastai laiminga“, – prisipažįsta kūrybinga japonė, kiekvieną savaitę savo „Instagram“ paskyroje (turinčioje per 20 tūkst. sekėjų), pasidalinanti naujomis močiutės nuotraukomis.

Daugiau tokių pozityvių istorijų rasite naujoje 15min rubrikoje amžėjantiems žmonėms TU ESI AŠ.

#memories#1000weave#tgcemk#grandma#93yearsold#weaving#happy#yarn#handmade#colorful#knit#wool#model

A photo posted by mori chinami (@1000wave) on

#heart#❤#love#1000weave#tgcemk#grandma#93yearsold#weaving#happy#yarn#handmade#colorful#knit#wool#model

A photo posted by mori chinami (@1000wave) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?