Griežtomis klasikinėmis linijomis ir išskirtinėmis rankomis pintų audinių detalėmis garsėjanti dizainerė žiūrovų simpatijas renginyje pelnė pristačiusi šešias skirtingų vestuvinių suknelių transformacijas.
Čia buvo galima išvysti minimalistinius, tačiau moderniai romantiškus kūrinius, kurių paletė išsiplėtė nuo jau įprastos baltos iki nude atspalvių. Dizainerė drąsiai atsisakė ne tik vestuvinėje aprangoje dažnai sutinkamų jau pabodusių korsetų, bet ir bet kokių griežtų formų ar blizgesio.
Naujoji A.Deveikytės kolekcija sužavėjo kūrybingu požiūriu į ištekančią moterį: plevenančios perregimo tiulio suknelės puikiai atskleidė švelnų nuotakos moteriškumą ir sukūrė nežemiško trapumo įspūdžio kulminaciją.
Publiką sužavėjusias vestuvines sukneles drabužių dizainerė įamžino ir specialioje fotosesijoje, kur jai talkino patyrusi komanda: grimo meistrė Ana Procenko ir mados fotografė Eva Grin.
A.Deveikytė, bendradarbiaudama su Ana, sukūrė du skirtingus nuotakų įvaizdžius: jaunatvišką, nerūpestingai romantišką, kuklią ir trapiai žaismingą moterį bei jos priešingybę – seksualią, savimi pasitikinčią ir dėmesio trokštančią laimėtoją.
Vieną personažų subtiliai įkūnijo ir modelio darbo patirtį turinti grimo meistrė A.Procenko. Palankių atsiliepimų sulaukęs projektas A.Deveikytę ir komandą įkvėpė dar kūrybingesniems eksperimentams.