A.Deveikytė pristatė vestuvinių suknelių kolekciją: „Tikiu, kad šiemet nuotakos turės, iš ko rinktis“

Šis pavasaris dizainerei Agnei Deveikytei išties ypatingas – ji būsimoms nuotakoms sukūrė net dvi vestuvinių suknelių kolekcijas. Jos pasižymi išskirtine elegancija, minimalistiniu stiliumi, audinių lengvumu ir subtilumu – tai jau seniai daugumos moterų atpažįstami dizainerės kūrybos bruožai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Agnės Deveikytės 2021 m. vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai
Agnės Deveikytės 2021 m. vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai / MIKITA nuotr.

„Mano kuriamos vestuvinės suknelės labai skiriasi nuo tų, kurios yra siūlomos proginių suknelių nuomos salonuose. Kiekvienas modelis yra unikalus, patogus ir lengvas, sukurtas individualiai nuotakai tam, kad ji savo šventėje jaustųsi komfortiškai ir išskirtinai.

Kurdama vestuvinę suknelę įgyvendinu ne tik savo kūrybines idėjas, bet ir išpildau konkrečius per konsultaciją išgirstus nuotakos norus, pagal kuriuos kartu parenkame ne tik audinius, bet ir derančius aksesuarus.

MIKITA nuotr./Agnės Deveikytės 2021 m. vestuvinių suknelių kolekcijos modelis
MIKITA nuotr./Agnės Deveikytės 2021 m. vestuvinių suknelių kolekcijos modelis

Tad, nepaisant karantino, daug ir intensyviai dirbau, sukūriau dvi vestuvinių suknelių kolekcijas – šiuo metu pristatau ilgas vestuvines sukneles, o netrukus pasirodys ir trumpų suknelių modeliai“, – pristatydama savo kūrybą sakė dizainerė A.Deveikytė.

2021 m. dizainerės kurta vestuvinių suknelių kolekcija pasižymi ne tik išskirtine elegancija, lengvu trapumu, bet ir universalumu, kai ištaiginga vestuvinė suknelė transformuojasi į patogią aprangą, kurią vėliau bus galima pritaikyti ir kitoms svarbioms progoms.

Kiekvienas vestuvinės suknelės modelis susideda iš kelių dalių, pavyzdžiui, ant trumpos suknelės yra segamas ilgas, tarsi gyvai plevėsuojantis tiulio ar šifono sijonas, pro kurį lengvai persišviečia nuotakos kojos. Tad oficialioje vestuvių ceremonijos dalyje nuotaka gali vilkėti ilgą lengvą suknelę, o vakarinėje dalyje ir vakarėlyje – patogiai šokti, transformavusi ilgą suknelę į trumpą.

Nuotakos gali rinktis ir kelių sluoksnių vestuvinę suknelę – baltą, elegantišką, minimalistinio stiliaus, ilgą suknelę su petnešėlėmis ir skeltuku, ant kurios viršaus dizainerė siūlo rinktis lengvo tiulio ar šifono sluoksnį, kuris ne tik suteiks žaismingumo, lengvumo, bet ir puikiai tiks fotosesijai. Toks variantas atrodo labai originaliai ir puikiai tinka nuotakoms, planuojančioms vestuves švęsti restorane.

Tokio tipo suknelė – galimybė nuotakoms susikurti net du skirtingus įvaizdžius, jaustis patogiai ir puikiai atrodyti bei nustebinti svečius. Visos šios idėjos gimė iš begalinio dizainerės noro išblaškyti būsimų nuotakų slogias pandemijos nuotaikas, leisti sau atsipalaiduoti.

Visoms būsimoms nuotakoms ir vestuvių planuotojams, dizainerė A.Deveikytė linki: „Tegul 2021 m. vestuvių sezonas kvepia lengvumu, tikrumu, minimalizmu ir švelniu moteriškumu! Linkiu, kad mano sukurtos vestuvinės suknelės įkvėptų nuotakas eksperimentuoti, neapsikrauti, laužyti nusistovėjusias taisykles ir ieškoti savosios suknelės, pasikliaujant širdimi, kuri atspindėtų tikrąją nuotakos asmenybę, charakterį ir derėtų su visa šventės koncepcija.“

O tas nuotakas, kurios dar nerado savosios vizijos – kviečia į nemokamą konsultaciją, kur mielai patars, padės išsirinkti ir sukurs svajonių suknelę, su kuria kiekviena jaustųsi nepakartojamai.

Dizainerė A.Deveikytė jaučiasi dėkinga visai kūrybinei komandai, su kuria buvo gera ir smagu dirbti po ilgos pertraukos: MIKITA (Nikas Terescenko ir Mikas Kytra) fotografams, modeliui Karolinai Janickaitei, makiažo ir plaukų meistrei Donatai Dakinevičiūtei, aksesuarų kūrėjoms „Ginte Studio“, papuošusios auskarais ir kaklo vėriniais, ir „Dovilė Accessories“, sukūrusiai specialiai prie kolekcijos derančius lankelius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis