A.Kuzmickaitė Londono mados savaitėje pristatė savo naujausią kolekciją

Dizainerė Agnė Kuzmickaitė rugsėjo 20 d. viename svarbiausių mados renginių – Londono mados savaitėje – pristatė naujausią savo kolekciją. Pirmoji tiek iš lietuvių, tiek ir iš visų Baltijos šalių dizainerių šiame renginyje dalyvauti ėmusi kūrėja šiemet savo 2023 m. pavasario ir vasaros kolekciją pateikė virtualiu formatu.

Kadangi karantino metai koregavo didžiųjų Londono, Milano, Niujorko ir Paryžiaus mados savaičių renginius, dizaineriams, pristatantiems kolekcijas, teko pasitelkti išmaniąsias technologijas ir nuotolio sprendimus. Virtualiai savo kolekciją į vieną didžiausių metų renginių viena garsiausių savos kartos dizainerių, A.Kuzmickaitė, pristatė jau ir praėjusiais metais.

„Labai džiaugiuosi galimybe savo kolekciją pristatyti vienos iš pagrindinių pasaulio mados savaičių pagrindinėje programoje. Užsienio žiūrovas man svarbus, bet ypač vertinu ir savo klientus Lietuvoje, todėl virtualus kolekcijos pristatymo būdas man pasirodė geriausias sprendimas“, – apie pasirinkimą savo naujausią kolekciją pristatyti filmo formatu kalba A.Kuzmickaitė.

Martyno Stankaičio nuotr./Agnė Kuzmickaitė
Martyno Stankaičio nuotr./Agnė Kuzmickaitė

Dizainerei įgyvendinti šią idėją padėjo video menininkas Arti Dzerve, dizainerė Karina Panina, grimo meistrė Aurelija Krebšaitė, asistentė Grėtė Labanauskaitė, taip pat modeliai – Dovilė Kasparavičiūtė, Goda Valtytė, Laura Juknevičiūtė. Projektą finansavo Lietuvos Kultūros Taryba.

Nors patekti į oficialią Mados savaitės programą Londone nėra taip paprasta, ten vyksta rimta atranka, atsižvelgiama į daugybę kriterijų, A.Kuzmickaitė žvelgia į tai, kaip į žaidimą, vedantį dar keliais laipteliais aukštyn mados pasaulyje.

Ne kartą mados pasaulio dėmesį į savo sukurtas kolekcijas atkreipusi A.Kuzmickaitė yra jas pristačiusi užsienio šalių mados savaitėse, jos drabužiai publikuoti „Vogue“, „L’Officiel“, „Marie Claire“, „Numero Berlin“ leidiniuose, o drugeliais margintu dizainerės drabužių deriniu puošėsi tarptautinės žvaigždės: Rita Ora, Noah Cyrus, Sabrina Carpenter ir kt.

Antradienį pagrindinėje Londono mados savaitės programoje A.Kuzmickaitė pristatė naujausią savo kolekciją, skirtą 2023 m. pavasariui ir vasarai.

„Šįkart pristatomiems kostiumams pasirinkau juodai baltą dalmatino estetiką. Ji labai tiko prie kolekcijos koncepcijos ir laikmečio kontrasto paryškinimo. Mane dažnai inspiruoja gamtoje jau egzistuojantys objektai, tai pasakytina ir apie drugelio ar leopardo raštus ankstesnėse kolekcijose. Manau, kad kartais netikslinga kurti visiškai naujos formos ar naujo rašto, galima kitu kampu pažvelgti jau į tai, kas egzistuoja gamtoje“, – tikina kūrėja.

Naujausioje pavasario ir vasaros kolekcijoje – švelnus dizainerės komentaras apie mados pasaulio prigimtį pasaulinių kataklizmų – ekologinių, pandemijos, karo akivaizdoje, kai susidūrus su problemomis, pirmomis tragedijos akimirkomis pasaulis demonstruoja susivienijimą ir solidarumą garsiuose lozunguose, bet žodžiai lieka tik žodžiais.

„Pastebėjau, jog tiek prasidėjus karui Ukrainoje, tiek ir anksčiau, pandemijos metu – daugelis garsiausių mados namų deklaravo paramą ir susirūpinimą situacija, atrodė, kad įvyks svarbūs pokyčiai – bus sprendžiamos ekologinės problemos, mažinama gamyba ir pan.

Vis tik praėjus daugiau laiko garsūs pareiškimai užsimiršta ir visi grįžta prie įprastų darbų. Savo kolekcija norėjau atkreipti dėmesį į vis dar tebeegzistuojančias problemas ir vis dar tebevykstantį karą“, – teigia menininkė.

VIDEO: Londono mados savaitės belaukiant, Agnė Kuzmickaitė pristato naują kolekciją

Ne vienus metus Lietuvos vardą savo kūryba užsienyje garsinanti dizainerė gyvą kolekcijos pristatymą Lietuvoje žada lapkričio viduryje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis