A.Mickevičius sulaukė pripažinimo – savo kvepalus pristatė prestižinėje parodoje Florencijoje

„Anksčiau atvažiuodavau čia pasitikrinti tendencijų, o dabar pats esu tendencija“, – apie savo dalyvavimą vienoje garsiausių parfumerijos parodų pasaulyje – „Pitti Fragranze“, kuri beveik du dešimtmečius kiekvieną rugsėjį vyksta Florencijoje, džiaugdamasis ir šmaikštaudamas feisbuke rašė aktorius, kvepalų kūrėjas, nišinės parfumerijos prekių ženklo „FUMparFUM“ įkūrėjas Aistis Mickevičius. Šiemet parfumeris pirmą kartą tapo šios prestižinės parodos dalyviu, o jo prekių ženklas – pirmuoju, šioje parodoje atstovaujančiu Lietuvai.
„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“
Aistis Mickevičius ir jo „FUMparFUM“ kvepalų kolekcijos Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Dalyvauti anksčiau pristigo drąsos

Šie metai A.Mickevičiui – išties įsimintini. Kvepalų kūrėjas mini savo parfumerijos prekių ženklo dešimtmetį, rugsėjo pradžioje atidarė šiai progai skirtą olfaktorinio meno parodą „RETROSPEKTYVA. 10 kvepiančių metų!“, kurią dar galima aplankyti iki rugsėjo 26 d. (Sodų g. 6, Vilnius), o vakar sugrįžo iš Italijos, kur pirmą kartą dalyvavo Florencijoje vykstančioje nišinės, meninės, autorinės parfumerijos parodoje „Pitti Fragranze“.

Pasak A.Mickevičiaus, į šią parodą kasmet sutraukia dalyviai iš viso pasaulio. Šiemet dėl pandemijos, pašnekovo teigimu, daugiausia dalyvių buvo iš pačios Italijos, be jų – iš Šveicarijos, Prancūzijos, Amerikos, Rusijos ir kitų šalių.

„Pitti yra tokia organizacija, kuri Florencijoje rengia įvairias su mados pasauliu susijusias parodas. Yra „Pitti Uomo“ – vyriškos mados paroda, „Pitti Immagine Bimbo“ – vaikų mados paroda ir t. t. Viena parodų rūšių yra „Pitti Fragranze“, – pasakojo parfumeris.

Šioje parfumerijos parodoje A.Mickevičius kaip lankytojas yra viešėjęs devynis kartus. „Kai tik pradėjau domėtis parfumerija, ėmiau ten kasmet važiuoti“, – sakė pirmąjį parfumerijos prekių ženklą Lietuvoje prieš dešimt metų registravęs A.Mickevičius.

Paklaustas, kaip susiklostė, kad šiemet tapo nebe parodos lankytoju, o dalyviu, pašnekovas teigė, jog anksčiau vis pristigdavo drąsos dalyvauti: „Vis nedrįsdavau, bet kadangi šiemet mano prekių ženklui – jau dešimt metų, pagalvojau, kad tikrai pats laikas.“

A.Mickevičiaus teigimu, šioje parodoje dalyvauja tik profesionalai, norint į ją pakliūti kaip dalyviui, būtina atitikti tam tikrus reikalavimus.

„Reikia turėti įrodymų, kad prekių ženklas yra gyvastingas, kad jis gyvuoja, kad kuria meninę parfumeriją, kad įvaizdis ir visa kita atitinka tam tikrus pasaulinius standartus, reikia nusiųsti savo produkcijos pavyzdžių, o tada jau atrankų komisija atlieka savo darbą“, – pasakojo parfumeris, į parodą nusivežęs trijų aktualiausių savo kvepalų kolekcijų, kuriomis, kaip pats sakė, yra prekiaujama ir Lietuvoje, ir svetur, pavyzdžius.

Norėjo, kad stende atsirastų Vilniaus vardas

„Pitti Fragranze“ paroda veikė rugsėjo 17–19 d., visas tris dienas buvo galima aplankyti ir lietuvių stendą joje: „Kadangi esame parodos debiutantai, pamaniau, kad būtų tikslinga būti „Spring“ (liet. „Pavasaris“) erdvėje, kurioje buvo eksponuojami iki tol nematyti prekių ženklai. Mes ten atsidūrėme tarp armėnų, lenkų, jaunų rusų prekių ženklų – toks įdomus miksas.“

Pasiruošti parodai A.Mickevičiui padėjo jo komanda – mados ir stiliaus konsultantė Marija Palaikytė, mados rinkodaros specialistė Rūta Kaupinytė-Gotesman, o stendo dizainu rūpinosi grafikos dizainerė Dovilė Džervutė, su ja A.Mickevičius, kaip pats sakė, dirba jau daug metų ir kartu įgyvendina savo idėjas, susijusias su vizualiniais prekių ženklo sprendimais.

Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“
Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“

Paklaustas, kas jam pačiam buvo svarbu, kaip tas stendas parodoje turi atrodyti, A.Mickevičius sakė, kad pirmasis akcentas buvo Vilniaus vardas:

„Visų pirma buvo svarbu parašyti žodį „Vilnius“. Į tą parodą atvažiuoja daug lankytojų lietuvių, ir šį kartą buvo visai nemažai – suskaičiavau kokius 20 ar daugiau žmonių iš įvairių prekybos vietų Lietuvoje ar kitų interesų turinčių. Tačiau šis kartas – istorinis, nes niekad iki šiol toje parodoje nebuvo atstovaujama Lietuvai, mūsų gamintojams. Dėl to labai džiaugiuosi, kad turėjome šią galimybę, todėl papuošėme savo stendą lipdukais, ant kurių buvo parašytas žodis „Vilnius“.

Vizualumui pasitelkėme kvapų enciklopediją. Žinote, kaip enciklopedijoje būna ir drugelių, ir augalų, ir gyvūnų, tai mes pasinaudojome visa šia koncepcija pristatydami mano kolekcijas. Žmones tai labai patraukė ir sudomino.“

Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“
Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“

Sulaukė širdį glostančių įvertinimų

Kad sulaukė pačių gražiausių įvertinimų, A.Mickevičius savo paskyroje feisbuke rašė dar viešėdamas Florencijoje: „Sako, kad esam the most beautiful brand in this exhibition (liet. „gražiausiai atrodantis prekių ženklas parodoje“).“ Paprašytas tai pakomentuoti, pašnekovas sakė, kad atgarsiais apie lietuvių stendą dalijosi parodos lankytojai, o puikūs įvertinimai pasiekė ir parodos organizatorius.

„Ši paroda – profesionalų, ten neateina žmonės iš gatvės, joje dalyvauja tik profesionalūs gamintojai, parfumeriai ir visi tie, kurie sukasi įdomesnių meninių, nišinių kvepalų rinkoje.

Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“
Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“

Pirmą parodos dieną kilo didžiulis susidomėjimas ir prie mūsų stendo tikrai ėmė plūsti žmonės, vienas per kitą dalijosi informacija. Visas tris dienas lankytojų išties netrūko. Net parodos organizatoriai, kurie trečią dieną priėjo pasidomėti, kaip mums sekasi, patvirtino, kad žmonės apie mus kalba. Tikrai ne vienas iš priėjusiųjų sakė, kad mūsų stendas parodoje atkreipia didžiulį dėmesį, yra neįtikėtinai gražus ir patrauklus“, – šypsodamasis pasakojo A.Mickevičius.

Aš apsidžiaugiau, kad Florencijoje tikrai niekas nežino manęs kaip aktoriaus ar kaip buvusio radijo laidų vedėjo, tiesiog vertino tai, kas yra padėta stende.

Paklaustas, kaip pats priėmė tokius įvertinimus, kurie, be abejonės, glosto širdį, parfumeris sakė į tai reagavęs labai entuziastingai.

„Priėmiau labai entuziastingai. Daugelį metų Lietuvoje susidūriau su tokiu skepsiu, žinote, kaip pas mus labai keistai žiūrima į vietos kūrėjus, gamintojus, visiems atrodo, kad kur nors kitur padaro geriau negu pas mus, o tai nebūtinai tiesa arba dažniausiai net ne tiesa.

Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“
Asmeninio archyvo nuotr./„FUMparFUM“ Florencijos parodoje „Pitti Fragranze“

Aš apsidžiaugiau, kad Florencijoje tikrai niekas nežino manęs kaip aktoriaus ar kaip buvusio radijo laidų vedėjo, tiesiog vertino tai, kas yra padėta stende. Ir tai, kas padėta stende, tiems žmonėms tikrai padarė didelį įspūdį. Dėl to aš labai džiaugiuosi. Taigi įspūdį jau padarėm, dabar reikia daryti verslą, ir būtų jau geras šios parodos rezultatas“, – juokdamasis sakė pašnekovas ir pridūrė, kad parodoje pavyko užmegzti daug verslo kontaktų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis