Agnė Kulitaitė: apie grožio ritualus, kremo nuo saulės svarbą bei patyčias dėl liekno kūno ir pūstų lūpų

Sveika, graži, lygi ir spindinti oda – kiekvienos moters svajonė. Tačiau tam, kad ji atrodytų nepriekaištingai, vien noro neužtenka, ja reikia rūpintis kasdien.
Agnė Kulitaitė
Agnė Kulitaitė / Neringos Rekašiūtės nuotr.

Su tuo sutinka ir socialinių tinklų žvaigždė ir rubrikos „Ypatingos“ ambasadorė Agnė Kulitaitė. Pasak jos, dėmesys odos priežiūrai turi būti neatsiejamas kiekvienos dienos ritualas – tik taip pavyks išsaugoti jaunystę ir džiaugtis pavydėtina išvaizda.

„Rimčiau rūpintis savo oda pradėjau tada, kai supratau, kad ir aš ne jaunyn, o ir jai reikia atitinkamos priežiūros. Žinoma, didelę įtaką tam darė ir įvairios reklamos, aplinka – draugės mėgsta kalbėti apie grožio rutiną bei įvairias procedūras, tai paskatino ir mane“, – 15min sakė A.Kulitaitė.

„Savo grožio rutinoje dažnai naudoju alyvuogių, sėmenų bei kokosų aliejus, jais tepu kūną, veido odą, taip pat darau ir kaukes plaukams. Taip man patarė mama, kuri tuos patarimus dar kadaise gavo iš močiutės.

Mėgstu iš išgertos kavos tirščių pasidaryti veido, kūno pilingą – tikiu natūralių priemonių galia. Kažkada forumuose prisiskaičiau, kad ricinos aliejus skatina blakstienų ir antakių augimą. Taip jo užvariau vieną vakarą prieš miegą, kad kitą rytą atsibudau su akių uždegimu“, – pasakojo ji.

Šiandien A.Kulitaitė sako savo kosmetinėje visuomet turinti dieninį kremą, lūpų blizgį ir blakstienų tušą – tai jos mėgstamiausios priemonės, be kurių jau sunkiai įsivaizduotų dieną, nors makiažui daug dėmesio, kaip pati sako, neskirianti, nebent laukia neeilinė proga ar fotosesija. O ir odą turi linkusią į riebumą, todėl nuolat tenka kovoti su blizgesiu.

„Kaip ir beveik kiekvienai merginai, kuri šiais laikais pusę gyvenimo praleidžia socialiniuose tinkluose, grožis bei išvaizda yra svarbu. Tik aš niekada nebuvau iš tų grožio fanatikių, kurios dieną naktį rūpinasi kiekvienu blakstienos plaukelio kritimu, ir visada stengiausi būti už natūralumą. Vakarinis makiažas ant mano veido pasirodo išskirtiniais atvejais“, – sako ji.

Vakarinis makiažas ant mano veido pasirodo išskirtiniais atvejais.

Pasak A.Kulitaitės, išoriniam grožiui daugelis skiria didelį dėmesį, tačiau neretai pamiršta, kad, be dekoratyvinių kosmetikos priemonių, itin svarbią reikšmę odos būklei turi maistas, vanduo, galiausiai - poilsis, miegas. Lygiai taip pat, ypač vasaros metu, svarbu naudoti tinkamą apsaugą nuo ultravioletinių saulės spindulių – tinkamai parinktas kremas neleis jai anksčiau laiko suvysti, apsaugos nuo pigmentinių dėmių atsiradimo.

„Atėjus vasaros sezonui, daugiau dėmesio skiriu apsaugai nuo saulės, bet manau, kad galėčiau skirti ir dar daugiau... Deja, dažniausiai pamirštu. Tačiau visai neseniai atradau mano odai tinkamą produktą iš „Eucerin“ kosmetikos. Man puikiai tinka „Eucerin Oil Control“ gelinis kremas veidui nuo saulės SPF 50+, kuris apsaugo riebią, į aknę linkusią odą nuo saulės sukeliamų pažeidimų, suteikia iki 8 valandų išliekantį sausumo pojūtį ir apsaugą nuo odos blizgėjimo. Tai ypač lengvos tekstūros priemonė, kuri greitai įsigeria į odą, nepalieka riebumo pojūčio“, – teigia A.Kulitaitė.

Nors A.Kulitaitė įprastai dėl savo išvaizdos sulaukia daugybės komplimentų, taip buvo ne visuomet. Tai, ko dabar daugelis merginų trokšta, mokykloje jos nedžiugino – vaikai nuolat tyčiojosi iš jos itin liekno kūno sudėjimo ir didelių akių, pūstų lūpų.

„Pamenu, tepdavausi lūpas pudra, kad jos atrodytų plonesnės... Ilgą laiką gyvenau savotiškoje kreivų veidrodžių karalystėje, kol sugebėjau iš jos ištrūkti ir priimti save tokią, kokia esu. Tam nereikėjo plastikos chirurgų ar kosmetikos, tai buvo didelis darbas su pačia savimi“, – emociškai nelengvą laikotarpį prisiminė ji.

VIDEO: Agnė Kulitaitė: klydau, kad mano oda pasirūpins pati savimi

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis