„Alberta Ferretti“ moteris: kokia ji bus kitų metų pavasarį? Įvaizdis – kolekcijoje

Mados namai „Alberta Ferretti“ Milane surengė šou su žiūrovais, per kurį pristatė 2021 m. pavasario ir vasaros kolekciją, kupiną šviesių, pastelinių spalvų, lengvų audinių, kelnių aukštu liemeniu, ilgų plevenančių suknelių ir trumpų sijonų.
„Alberta Ferretti“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Alberta Ferretti“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„Cover Images“ nuotr.

Kolekcijos pagrindas – lengvumas, gerumas ir romantizmas. Šioje kolekcijoje – kasdien tinkami dėvėti drabužiai, įkvėpti apatinių drabužių ir trikotažo.

Čia vyrauja pastelinės spalvos, raukiniai, karpiniai, kuriais puoštos palaidinės ir suknelės. Kelnės derinamos su palaidinėmis pūstomis rankovėmis ir marškiniais. Kai kurie modeliai vietoj palaidinės dėvi liemenėlę, ji derinama su švarku arba prie sijono. Itin žavingai atrodo tarsi vėjyje besiplaikstančios ilgos suknelės, prie kolekcijos visumos puikiai dera elegantiški kombinezonai.

VIDEO: Mados namai „Alberta Ferretti“ Milane pristatė 2021 m. pavasario ir vasaros kolekciją

„Esu įsitikinusi, kad tokiomis sunkiomis akimirkomis, kaip ši, mada neturėtų sustoti ar pasiduoti, bet dar labiau reikalauti savo vaidmens, kaip būtinos priemonės nupasakoti laikotarpiui, kuriuo ji gimė.

Mano instinktas buvo atsakyti maloniai, kad, kaip ir romantika, mano nuomone, tai – stiprybės, o ne silpnumo apraiška. Štai kodėl norėjau kolekcijos, pasižyminčios natūraliu moteriškumu, kurį moterys gali išreikšti, kai jos yra labai sąmoningos“, – coolchicstylefashion.com cituoja mados namų kūrybos vadovę Albertą Ferretti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis