„Alexander McQueen“ kolekcijoje – ir sufražistės įvaizdis

„Mes galvojame apie industrijos revoliuciją, tačiau mus veikia ir vaikystės prisiminimai“, – sakė dizainerė Sarah Burton, Paryžiuje pristačiusi 2019–2020 m. rudens ir žiemos koelkciją.
„Alexander McQueen“ kolekcijos modeliai
„Alexander McQueen“ kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Portalui wwd.com S.Burton tęsė mintį: „Mes galvojome, kokių įgūdžių prireiks, kad sukurtume medžiagas, reikalingas kolekcijai. Bet juk tai žmogaus ir mašinos bendras darbas.“

„Alexander McQueen“ mados namų kūrybos vadovė prisipažįsta, kad norėjo gana žemiškos kolekcijos, kuri parodytų, iš kur yra pati dizainerė, kas priklauso jos vaikystės pasauliui, jos šaknims.

Todėl buvo atsigręžta ir į šiaurės Angliją. Būtent iš tų vietų S.Burton sėmėsi įkvėpimo (gimė Maklsfilde – red.).

Ji siekė sujungti viską, kas apibūdina šiaurės Angliją: rožių festivalius, seseris Bronte, sufražistę Emmeline Pankhurst (sufražistės yra kovotojos už moterų teisę balsuoti, judėjimo, reikalaujančio suteikti moterims rinkimų teisę, dalyvės), kuri gyveno šiame regione, ir, žinoma, malūnus.

Todėl kolekcijoje matome ir kuklią baltą suknelę, ir griežtą kelnių kostiumą, ir asimetriškus švarkus, ir drapiruotas suknias su iš taftos susuktomis rožėmis.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Alexander McQueen“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Alexander McQueen“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

„Man patinka idėja, kai nereikia nieko atsisakyti“, – tvirtino S.Burton, šia naujausia kolekcija išaukštinusi savo kraštą.

Todėl kolekcijoje yra įvairių laikotarpių elementų, kurie pateikti moderniai, atsižvelgiant į šiuolaikinės moters poreikius bei gyvenimo būdą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis