Ant „Chromat“ podiumo Niujorke – nėščiosios, vaikai ir plius dydžio modeliai

Niujorke pristatydami 2020 m. pavasario ir vasaros kolekciją mados namai „Chromat“ paminėjo ir savo gyvavimo dešimtmetį. Jų podiumas visada išsiskiria ne tik demonstruojamais drabužiais, bet ir modeliais, o bendra visuma skelbia mados namų įkūrėjos Beccos McCharen-Tran ir visos komandos požiūrį ir skleidžiamas idėjas: jie skatina pasitikėti svaimi ir kuria drabužius, kurie leistų tai daryti, nepaisant nieko – figūros, odos spalvos ar asmeninių sugebėjimų.
„Chromat“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Chromat“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Itin brangus prekių ženklo, kurio misija įkvepia intensyviam atsidavimui, gimtadienio vakarėlis-šou galėjo būti ankstesnių hitų santrauka, tačiau B.McCharen-Tran norėjo įdiegti naujovių, net jei tai reiškė žvilgsnį į žvaigždes.

„Tai yra judėjimas pirmyn, – dizainerės žodžius iš užkulisių citavo „Vogue“. – Įkvėpimas buvo labai susijęs su NASA ir tuo, kaip jos astronautai treniruojasi povandeniniuose objektuose Hiustone. Mes tepakraštėme viso to paviršių, ir aš norėčiau patyrinėti daugiau.“

Ant mados namų podiumo gerbėjai išvydo ne tik plius dydžio modelius, kurie jau yra tapusi šių šou dalimi, bet ir kūdikio besilaukiančias moteris ir mamas su mažamečiais vaikais.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chromat“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chromat“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Šou pabaigoje iš užkulisių išėjo visa komanda.

„Mums visada buvo svarbu įsitikinti, kad žmonės žino, kad šį prekių ženklą kuria ne vienas žmogus, – sakė dizainerė B.McCharen-Tran. – Aš nesitikėjau, kad imsiu verkti, bet pasijutau tokia sujaudinta ir dėkinga. Kad visa tai įvyktų, reikia daug žmonių. Visada žinojau, kad „Chromat“ yra kur kas daugiau nei tik aš.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis