Itin brangus prekių ženklo, kurio misija įkvepia intensyviam atsidavimui, gimtadienio vakarėlis-šou galėjo būti ankstesnių hitų santrauka, tačiau B.McCharen-Tran norėjo įdiegti naujovių, net jei tai reiškė žvilgsnį į žvaigždes.
„Tai yra judėjimas pirmyn, – dizainerės žodžius iš užkulisių citavo „Vogue“. – Įkvėpimas buvo labai susijęs su NASA ir tuo, kaip jos astronautai treniruojasi povandeniniuose objektuose Hiustone. Mes tepakraštėme viso to paviršių, ir aš norėčiau patyrinėti daugiau.“
Ant mados namų podiumo gerbėjai išvydo ne tik plius dydžio modelius, kurie jau yra tapusi šių šou dalimi, bet ir kūdikio besilaukiančias moteris ir mamas su mažamečiais vaikais.
Šou pabaigoje iš užkulisių išėjo visa komanda.
„Mums visada buvo svarbu įsitikinti, kad žmonės žino, kad šį prekių ženklą kuria ne vienas žmogus, – sakė dizainerė B.McCharen-Tran. – Aš nesitikėjau, kad imsiu verkti, bet pasijutau tokia sujaudinta ir dėkinga. Kad visa tai įvyktų, reikia daug žmonių. Visada žinojau, kad „Chromat“ yra kur kas daugiau nei tik aš.“