Apatinio trikotažo tendencijos 2014-iesiems

Šį sezoną apatinio trikotažo gamintojų asortimente kaip niekada ryški yra eklektiška dermė. Žaisminga dabartis jungiasi su solidžia praeitimi, o individualumą ir ekstravaganciją simbolizuojantys motyvai, tokie kaip egzotiški raštai, visai neužgožia kuklaus ir subtilaus romantinio stiliaus.
Apatinio trikotažo modelis
Apatinio trikotažo modelis / Shutterstock nuotr.

Apžvelkime kartu keturias pagrindines apatinio trikotažo kryptis ir sužinokime, kokių formų, medžiagų ir spalvų ieškoti ar ką naujo išmėginti 2014-aisiais.

► Spalvų naujienos

Hm.com nuotr. Avietinis apatinio trikotažo komplektas – geidžiamiausios spalvos modelis.
hm.com nuotr. / Aviečių spalvos apatinio trikotažo komplektas – geidžiamiausios spalvos modelis

Spalvų pasaulio autoritetas kompanija Pantone, kaip ir kasmet, dizaino profesionalams pateikia metų spalvų standartus savo spalvų tendencijų ataskaitoje. Kompanijos įkurto Pantone spalvų instituto vykdomoji direktorė Leatrice Eiseman teigia, kad šį sezoną ryškėja vartotojų polinkis rinktis apgalvotus, tačiau meniškus ir jausmingus spalvų derinius. Tad paletės kompozicija pilna originalių atspalvių, kuriuos papildo kiek neutralesnės šių variacijos, padidinančios pasirinkimo galimybes. Į apatinio trikotažo pasaulį persikelia šios populiariausios 2014-ųjų spalvos: vibruojanti mėlyna, alyviniai ir violetiniai tonai, pablukusi oranžinė ir švelnūs rožiniai atspalviai.

Pagrindinės naujos spalvos, kurių tikimasi 2014 metų apatinio trikotažo kolekcijose.
Pagrindinės naujos spalvos, kurių tikimasi 2014 m. apatinio trikotažo kolekcijose

► Buduaro minimalizmas

Tai – modernus ir poetiškas stilius, priimtinas daugumai, nes yra amžinai gyvuojanti klasika. Santūrus, subtilus, tačiau dailus ir itin moteriškas – toks apatinis trikotažas vargu ar kada nustos būti populiarus. Mažytės smulkmenos, kurių verta pasidairyti kitąmet: taškelių motyvai,  daug sluoksnių, įvairios įkirptės, tinklelio, tiulio įsiuvai.

La Perla 2014 m. pavasario katalogo nuotr. Fotografai: Mert Alas ir Marcus Piggott.
La Perla 2014 m. pavasario katalogo nuotr. / Fotografai: Mertas Alasas ir Marcuass Piggottis

► Jausmingasis retro

Ar pamenate neretai filmuose linksniuojamas „močiutės kelnaites“? Jau kurį laiką aprangos dizaineriai bando šias paversti stilingu atributu. Nėrimas vąšeliu ar jo imitacijos, siuvinėjimas, natūralios medžiagos, tokios kaip medvilnė bei linas, – visa tai simbolizuoja retro erą. Tiesa, šis laikotarpis turi dvi ryškias kryptis: naivų, infantilišką stilių ir fatališką, elegantišką, netgi kiek dramatišką aprangą.

Pavyzdžiui, Katerina Nis 2014 m. pavasariui pristatė spalvingą kolekciją, alsuojančią pastelėmis, saldainių spalvomis ir Vakarų pasaulio popkultūros nuotaika. Fotografas Robertas Saponja, kūręs katalogo kadrus, puikiai atskleidžia jaunatvišką ir mergaitišką dvasią. Taip ir norisi ko nors iš šios žaismingos kolekcijos savo apatinio trikotažo  stalčiuose: šilkinių naktinukų, ryškiaspalvių šortukų ar palaidinių su raukiniais.

Katerina Nis katalogo nuotr.
Katerina Nis katalogo nuotr.

Erotinio bestselerio „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ autorė E. L. James panoro pasižymėti ir mados pasaulyje. Rašytoja nusprendė bendradarbiauti su švedų prekės ženklu KappAhl ir drauge su juo pristatė knygos įkvėptą apatinio trikotažo kolekciją. Manekenė Signe Nordstrom, pozuojanti katalogui, atskleidžia ir bestseleryje aprašomus reikšmingus simbolius: pilkšvai sidabrinį kaklaraištį, rakto formos pakabutį ir, žinoma, juodą akių kaukę.

Vogue.it nuotr. KappAhl ir E. L. James kolekcija.
vogue.it nuotr. / KappAhl ir E. L. James kolekcija

► Tikras lobis

Dažniausiai moterys renkasi dvejopą apatinį trikotažą – minimalistinį ir patogų arba dailų ir puošnų. Jei linkstate prie antrojo varianto, kitąmet pasirinkimas bus kaip niekada platus. Dizainerių kūryba primena tikrus meno kūrinius, o kiekviena jų linijose gali pastebėti ir sau mielus motyvus. Žavitės papuošalais, karoliukų detalėmis, nėriniais ir rytietiškais raštais? Rasite! Keri neišsemiami gėlių ornamentai ar senovines mozaikas primenantys motyvai? Rasite ir šiuos!

Fashiongonerogue.com nuotr. Brazilų modelis Gisele Bundchen pozuoja savo kurtos apatinio trikotažo kolekcijos „Gisele Intimates“ reklamai. Blush katalogo nuotr. Prekinio ženklo „Blush“ 2013/2014 metų žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Max Abadian.
fashiongonerogue.com ir Blush katalogo nuotr. / Kairėje: brazilų modelis Gisele Bundchen pozuoja savo kurtos apatinio trikotažo kolekcijos „Gisele Intimates“ reklamai. Dešinėje: prekės ženklo Blush 2013–2014 m. žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Maxo Abadiano

► Drąsa ir eksperimentai

Niekas nepaneigs, kad miegamasis – puiki vieta eksperimentuoti. Jei jus masina originalus apatinis trikotažas, kodėl gi neišbandžius kažko ekstravagantiškesnio? Galbūt naujais metais susižavėsite grafiškais raštais (pvz., pikseliais) arba išbandysite laukinio gyvūno kailio raštais margintas kelnaites, jau seniai laukiančias savo eilės dėžutėje? O gal metas pasielgti dar drąsiau ir pasimatuoti įvairias prisegamas kojines, korsetus bei kitas subtilybes?

Blush katalogo nuotr. Prekinio ženklo „Blush“ 2013/2014 metų žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Max Abadian.
Blush katalogo nuotr. / Prekės ženklo Blush 2013–2014 m. žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Maxo Abadiano
Blush katalogo nuotr. Prekinio ženklo „Blush“ 2013/2014 metų žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Max Abadian.
Blush katalogo nuotr. / Prekės ženklo Blush 2013–2014 m. žiemos kolekcija, įamžinta fotografo Maxo Abadiano
Tatu Couture katalogo nuotr. Tatu Couture 2014 m. pavasario/vasaros kolekcija.
Tatu Couture katalogo nuotr. / Tatu Couture 2014 m. pavasario–vasaros kolekcija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis