„Man malonu pranešti, kad „Armani“ grupė tvirtai įsipareigoja nuo šiol atsisakyti gyvūnų kailio naudojimo mūsų kolekcijose. Technologijų pažanga suteikia mums tinkamų alternatyvų, tad žiaurios žvėrininkystės praktikos madai visiškai nebereikalingos. Šis svarbus žingsnis, kurį žengiame kartu su visa kompanija, yra ilgai vykusio pozityvaus kaitos proceso rezultatas. Siekiame parodyti, kokia svarbi mums yra aplinkos ir gyvūnų apsauga,“ – mados namų pranešime cituojamas Giorgio Armani.
Mados namams paskelbus apie tokį sprendimą, gyvūnų teisių organizacijų aljansas „Be kailio“ („Fur Free Alliance“), jungiantis daugiau nei 40 organizacijų, išplatino susižavėjimo ir palaikymo kupiną pranešimą.
Kaip skelbia gyvūnų teisių gynėjai, didžioji dalis kailio, naudojamo mados industrijoje, gaunama iš kailių fermų, kuriose laukiniai gyvūnai laikomi ankštuose narvuose ir nužudomi žiauriais metodais, kurie išsaugo kailį nesugadintą. Negana to, kailio gamyba kenkia aplinkai ir žmonių sveikatai dėl daugybės kailių apdirbimo procese naudojamų chemikalų.
Nuspręsdamas nebepardavinėti tikro kailio, Giorgio Armani prisijungė prie kitų garsių dizainerių ir mados namų, tarp kurių – „Huggo Boss“, „Tommy Hilfiger“, „Calvin Klein“ ir Stella McCartney.
„Armani“ mados namų sprendimą paskelbė palaikanti ir Lietuvos gyvūnų teisių organizacijos „Tušti narvai“ (kuri taip pat priklauso tarptautiniam aljansui) atstovai. „Armani“ pavyzdys dar kartą įrodo, kad dizaineriai ir mados vartotojai gali išreikšti savo kūrybinę laisvę bei mėgautis prabanga neremdami žiauraus gyvūnų išnaudojimo. Giorgio Armani ištisus dešimtmečius mados pasaulyje figūruoja naujų tendencijų priešakyje; naujausias jo pareiškimas patvirtina mūsų įsitikinimą, kad atjauta, sąmoningas vartojimas ir inovatyvumas yra mados ateitis.“