Atlikėja Solange Knowles puošiasi „D.EFECT” drabužiais

Prieš kelias savaites atlikėja Solange Knowles savo „Instagram“ paskyroje pasidalino nuotrauka, kurioje ji buvo užfiksuota dėvinti dizainerės Eglės Žiemytės prekių ženklo „D.EFECT“ marškinius. Šį savaitgalį pasivaikščiojimams po Niujorko gatves ji ir vėl pasirinko lietuvės kūrinį.
Solange dėvinti D.EFECT suknelę
Solange Knowles vilki D.EFECT suknelę / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Mada

„Iš džiaugsmo net kojas pakirto!“ - apie savo įspūdį, pamačius Beyonce seserį, dėvinčią ryškiai geltoną neopreno suknelę iš „D.EFECT“ 2014 m. pavasario-vasaros kolekcijos, pasakojo dizainerė E. Žiemytė. Tamsiaodei atlikėjai geltona spalva tinka idealiai. E. Žiemytė išdavė, kad Solange šią suknelę užsisakė dar praėjusią vasarą.

Vida Press nuotr./D.EFECT suknelė Jessika
Vida Press nuotr./D.EFECT suknelė Jessika

Rengti stiprias asmenybes, kuriomis pati žaviuosi – nuostabus mano darbo privalumas.

„Rengti stiprias asmenybes, kuriomis pati žaviuosi – nuostabus mano darbo privalumas“, - pridūrė dizainerė. Atlikėja Solange ją žavi ne tik dėl savo kuriamos muzikos, bet ir dėl drąsos rizikuoti, nuolatos stebinančio stiliaus jausmo. „Natūralu, kad kasdienybėje renkamės, tai kas saugu ir patogu, todėl labai smagu matyti drąsias ir madą mylinčias asmenybes, kurioms išskirtinis įvaizdis yra prioritetas“, - sakė „D.EFECT“ prekių ženklo kūrėja.

Nuotrauka iš Solange Knowles Instagram paskyros
Nuotrauka iš Solange Knowles Instagram paskyros
D.EFECT marškiniai Cedar
D.EFECT marškiniai Cedar

Eglė Žiemytė – viena ambicingiausių lietuvių kūrėjų. Ji sparčiai populiarina ne tik savo prekių ženklo, bet ir mūsų šalies vardą.  Pasaulio žiniasklaidoje ji visados prisistato kaip kūrėja iš Lietuvos. E. Žiemytės kūryba prekiaujama 16 pasaulio šalių, jos kurtų drabužių galima įsigyti ir Lietuvoje veikiančiose parduotuvėse. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų