Atrodyti jauniau gali padėti ir šukuosena: 3 plaukų stilistų rekomenduojami kirpimai

Kaip teigia plaukų stilistai, šukuosena iš tiesų gali daryti stebuklus. Pakeitusios ją moterys tarsi pražysta, vėl įgauna naujų jėgų, o kai kurios drąsiai teigia, kad nauja šukuosena numetė ir net keliolika metų nuo veido. Plaukų stilistai portale whowhatwear.co.uk dalijasi patarimais, kokie kirpimai išties vizualiai pajaunina, nuima nuovargį nuo veido ir „atmerkia“ akis. Galbūt vienas jų ir jums taps įkvėpimo šaltiniu.
Moteris trumpa šukuosena
Moteris trumpa šukuosena / 123RF.com nuotr.

Vidutinio ilgio plaukai

„Noriu atsiriboti nuo mito, kad kuo esi vyresnė, tuo trumpiau reikia kirpti plaukus, – sako plaukų stilistė Efi Davies. – Jei jums patinka ilgesni plaukai, tada netrumpinkite.

Tai, kas iš tikrųjų tinka daugumai bet kokio amžiaus žmonių ir leidžia puikiai jaustis, yra vidutinio ilgio kirpimas. Išbandykite kirpimą aukščiau pečių arba žemiau pečių linijos – tokia šukuosena padeda išryškinti veido bruožus ir pailginti kaklą, kuris atrodo nuostabiai.“

E.Davies teigimu, plaukams suteikus papildomo tūrio, atrodysite jaunatviškiau.

Kirpčiai ir lengvos garbanos apie akis

Norinčioms greitų pokyčių, plaukų stilistas Peteris Burkillas siūlo atsigręžti į praėjusio amžiaus aštuntąjį dešimtmetį ir pasipuošti tuomet madingais kirpčiais:

„Jie pakels akis. Galite išmėginti trumpesnį kirpimą apie akis, kad išryškintumėte veidą.“

Kirpčius rekomenduoja ir E.Davies, tik pataria nedaryti jų pernelyg trumpų, o apie veidą siūlo išlaikyti lengvai krintančias garbanas.

Trumpi plaukai, turintys tvirtą liniją

Jei tikrai norite trumpų plaukų, stilistė E.Davies siūlo kirpti, bet išlaikyti storą, tvirtą liniją, kad šukuosena pasižymėtų apimtimi ir atrodytų jaunatviškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis