Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Aušra Haglund: „Mados pojūtį Lietuvoje turi tik tam tikros asmenybės“

Mados namų „Ausra Haglund Style & Attitude“ įkūrėja Aušra Haglund kalbėdama apie madą Lietuvoje, prisipažįsta, kad nėra linkusi vertinti lietuvių stiliaus ir mūsų šalies mados tendencijų, todėl šį klausimą palieka... atvirą. Tačiau koks stilius artimiausias pačiai kūrėjai, galės pajusti kiekvienas, apsipirkimo renginio „Shopping Night Out“ metu užsukęs į jos mados namus sostinėje.
Aušra Haglund
Aušra Haglund / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Apie mados tendencijas Lietuvoje esu linkusi visada nutylėti

„Lietuvių mados pojūtis egzistuoja tik kalbant apie konkrečias asmenybes. Ir tai labai džiugu. Apie mados tendencijas Lietuvoje esu linkusi verčiau nutylėti, – šypsodamasi sako moteris, pirmiausia ėmusis rankinių ir aksesuarų, o vėliau ir drabužių kūrimo.

Kaip pasakoja pati A.Haglund, į jos gyvenimą mada įsiveržė jau vaikystėje. „Viskas vyko savaime. Būdama vaikas jau žinojau, kas man gražu. Mada yra žmonijos kultūros dalis, tai mūsų „antroji oda“, todėl mano kelionė laike kartais sutelpa vienos dienos amžinybėje...“ – poetiškai sako kūrėja.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Aušra Haglund
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Aušra Haglund

Kalbėdama apie savo kūrinius ir vizitinę kortelę – rankines – A.Haglund tvirtina, kad rankinė tiek pat svarbi, kiek apavas. „Jei kvailai ją pasirinksi, nublanks viskas, ką esi apsirengęs“, – įsitikinusi ji.

Dizainerės nuomone, šį sezoną rankinių mados tendencijos artėja prie... poezijos: „Iš tiesų jų yra labai daug, tad kokią bepasirinktumėte, svarbu atkreipti dėmesį į jos kokybę, kad ji būtų artima jūsų stiliui.“

Mados namų archyvo nuotr. /Aušros Haglund kurtos rankinės
Mados namų archyvo nuotr. /Aušros Haglund kurtos rankinės

„Turime kaip įmanoma labiau puoselėti savo individualumą, savo skonį, o svarbiausia – supratimą apie madą. Mano mados kelyje labai svarbu grožis ir patogumas, asmenybės savivoka ir jos išraiškos per drabužį ir aksesuarus“, – samprotauja A.Haglund.

Šiuo metu ši kūrėja mintimis jau ruošiasi gegužės 13 dieną vyksiančiam renginiui „Shopping Night Out“. „Smagu, kad ir Lietuvoje jau organizuojami tokie naktiniai apsipirkimai, kurių metu gali surasti kažką naujo, o gyvenimas prisipildo naujų spalvų“, – džiaugiasi ji.

Ne pirmus metus vyksiančio renginio „Shopping Night Out“ metu visose senamiesčio parduotuvėlėse šviesos neges iki pat vidurnakčio. Tikimasi, kad naujausi dizainerių kūriniai, muzika ir nuolaidos, skirtos tik šio renginio dalyviams, į gatves išvilios daugybę madai neabejingų miestiečių.

„Shopping Night Out“ organizatoriai pasakoja, jog stebėdami naktinio apsipirkimo tendencijas, šį kartą ypač palepins vyriškąją giminę. Specialiai vienai nakčiai „UFF square“ atsidarys pop-up tipo mados parduotuvė vyrams, kuri suburs tokius prekės ženklus ir kūrėjus, kaip „Julia Janus“, „Trend Wave“, „Rokenbau“, „Love yourself by A.M“, Sigitas Praspaliauskas, „Axy“, „Smart Booby“.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./„Trend Wave“ gimtadienis
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Sigitas Praspaliauskas „Trend Wave“ gimtadienyje

Dar viena šio renginio naujiena – specialūs internetinių parduotuvių pasiūlymai, kuriais „Shopping Night Out“ proga bus galima pasilepinti visą savaitgalį. Šioje iniciatyvoje dalyvaus tokie prekės ženklai ir internetinės parduotuvės, kaip „D'Efect“, „Seses“, „Happeak“, „Tadam!“, „Le Muse“, „Second me“, „Baltas miškas“, „Julia Janus“, „Optikos pasaulis“, „Agne fashion“, „Šapokliak salonas“, „Apple of Eve“, „Bareket“.

„Julia Janus“ nuotr./„Julia Janus“ vyriška kolekcija
„Julia Janus“ nuotr./„Julia Janus“ vyriškos kolekcijos drabužiai

Kaip visuomet, lankytojų lauks senamiesčio parduotuvėlių žemėlapis su nuolaidų vėliavėlėmis ir pramogų taškais. Vis daugiau kūrėjų ir butikų pritraukiantis naktinis apsipirkimas šiemet pristatys „Ausra Haglund Style&Attitude“, „Savimyla boutique“, „Apoteca“, „Coal Design Studio“, „MK Drama Queen“, „Morka boutique/Cafe“, „Azia SPA“, „Mados terapijos butikas“, „Zirze boutique“, „Day Off“, „Candelaria Home Fragnances Boutique“, „Adore“ „Second me“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Žvakių butikas „Candelaria“
Luko Balandžio / 15min nuotr./Žvakių butikas „Candelaria“

„Shopping Night Out“ šiemet taip pat dalyvauja: „UFF square“, „Julia Janus“, „Children City“, „Retroforma“, „Adatytė“, „Yurga“, „Private Label“, „Jupe“, „Madress“, „Pudrinė“, „Taškuota suknelė“, „Aromatų sodas“, „Piccolo boutique“, „De’Žavu“, „Le Muse“, „Unlabel“, „V2 Concept Store“, „Boutique namai“, „Akuku“, „L‘Occitane en Provence“, „Gedimino 22“, „Blind boutique“, „My Minds“, „Šapokliak salonas“, „Marks & Spencer“, „Optikos pasaulis“, „50C. boutique“, „Moustache boutique“, „Vintage boutique“, „Atsikeli ir varai“, „Vision Express I optika“, „Baltas miškas“, „Savimyla boutique“.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„D.Efect“ erdvės „V2 Concept Store“ parduotuvėje pristatymas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„D.Efect“ erdvė parduotuvėje „V2 Concept Store“

Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį Vilniuje galima rasti ČIA

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos