Apie mados tendencijas Lietuvoje esu linkusi visada nutylėti
„Lietuvių mados pojūtis egzistuoja tik kalbant apie konkrečias asmenybes. Ir tai labai džiugu. Apie mados tendencijas Lietuvoje esu linkusi verčiau nutylėti, – šypsodamasi sako moteris, pirmiausia ėmusis rankinių ir aksesuarų, o vėliau ir drabužių kūrimo.
Kaip pasakoja pati A.Haglund, į jos gyvenimą mada įsiveržė jau vaikystėje. „Viskas vyko savaime. Būdama vaikas jau žinojau, kas man gražu. Mada yra žmonijos kultūros dalis, tai mūsų „antroji oda“, todėl mano kelionė laike kartais sutelpa vienos dienos amžinybėje...“ – poetiškai sako kūrėja.
Kalbėdama apie savo kūrinius ir vizitinę kortelę – rankines – A.Haglund tvirtina, kad rankinė tiek pat svarbi, kiek apavas. „Jei kvailai ją pasirinksi, nublanks viskas, ką esi apsirengęs“, – įsitikinusi ji.
Dizainerės nuomone, šį sezoną rankinių mados tendencijos artėja prie... poezijos: „Iš tiesų jų yra labai daug, tad kokią bepasirinktumėte, svarbu atkreipti dėmesį į jos kokybę, kad ji būtų artima jūsų stiliui.“
„Turime kaip įmanoma labiau puoselėti savo individualumą, savo skonį, o svarbiausia – supratimą apie madą. Mano mados kelyje labai svarbu grožis ir patogumas, asmenybės savivoka ir jos išraiškos per drabužį ir aksesuarus“, – samprotauja A.Haglund.
Šiuo metu ši kūrėja mintimis jau ruošiasi gegužės 13 dieną vyksiančiam renginiui „Shopping Night Out“. „Smagu, kad ir Lietuvoje jau organizuojami tokie naktiniai apsipirkimai, kurių metu gali surasti kažką naujo, o gyvenimas prisipildo naujų spalvų“, – džiaugiasi ji.
Ne pirmus metus vyksiančio renginio „Shopping Night Out“ metu visose senamiesčio parduotuvėlėse šviesos neges iki pat vidurnakčio. Tikimasi, kad naujausi dizainerių kūriniai, muzika ir nuolaidos, skirtos tik šio renginio dalyviams, į gatves išvilios daugybę madai neabejingų miestiečių.
„Shopping Night Out“ organizatoriai pasakoja, jog stebėdami naktinio apsipirkimo tendencijas, šį kartą ypač palepins vyriškąją giminę. Specialiai vienai nakčiai „UFF square“ atsidarys pop-up tipo mados parduotuvė vyrams, kuri suburs tokius prekės ženklus ir kūrėjus, kaip „Julia Janus“, „Trend Wave“, „Rokenbau“, „Love yourself by A.M“, Sigitas Praspaliauskas, „Axy“, „Smart Booby“.
Dar viena šio renginio naujiena – specialūs internetinių parduotuvių pasiūlymai, kuriais „Shopping Night Out“ proga bus galima pasilepinti visą savaitgalį. Šioje iniciatyvoje dalyvaus tokie prekės ženklai ir internetinės parduotuvės, kaip „D'Efect“, „Seses“, „Happeak“, „Tadam!“, „Le Muse“, „Second me“, „Baltas miškas“, „Julia Janus“, „Optikos pasaulis“, „Agne fashion“, „Šapokliak salonas“, „Apple of Eve“, „Bareket“.
Kaip visuomet, lankytojų lauks senamiesčio parduotuvėlių žemėlapis su nuolaidų vėliavėlėmis ir pramogų taškais. Vis daugiau kūrėjų ir butikų pritraukiantis naktinis apsipirkimas šiemet pristatys „Ausra Haglund Style&Attitude“, „Savimyla boutique“, „Apoteca“, „Coal Design Studio“, „MK Drama Queen“, „Morka boutique/Cafe“, „Azia SPA“, „Mados terapijos butikas“, „Zirze boutique“, „Day Off“, „Candelaria Home Fragnances Boutique“, „Adore“ „Second me“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“.
„Shopping Night Out“ šiemet taip pat dalyvauja: „UFF square“, „Julia Janus“, „Children City“, „Retroforma“, „Adatytė“, „Yurga“, „Private Label“, „Jupe“, „Madress“, „Pudrinė“, „Taškuota suknelė“, „Aromatų sodas“, „Piccolo boutique“, „De’Žavu“, „Le Muse“, „Unlabel“, „V2 Concept Store“, „Boutique namai“, „Akuku“, „L‘Occitane en Provence“, „Gedimino 22“, „Blind boutique“, „My Minds“, „Šapokliak salonas“, „Marks & Spencer“, „Optikos pasaulis“, „50C. boutique“, „Moustache boutique“, „Vintage boutique“, „Atsikeli ir varai“, „Vision Express I optika“, „Baltas miškas“, „Savimyla boutique“.
Daugiau informacijos apie naktinį ir stilingą puošeivų bruzdesį Vilniuje galima rasti ČIA