„Visada turėjau šią video tunelio idėją, tarsi būtum kieno nors skaitmeniniame prote, – sakė gruzinų dizaineris Demna Gvasalia, dirbantis mados namų „Balenciaga“ kūrybos vadovu. – Mados šou skirti žmonėms transportuoti, kitaip nėra jokios prasmės. Tai prilygo tarsi darbui filme, perkeliant žmones į kitą tikrovę, taigi tai lieka kaip atmintis.“
Kalbėdamas apie savo naujausią kolekciją dizaineris sakė, kad norėjo paimti daugybę žodžių iš mūsų žodyno ir suteikti jiems šią naują elegancijos dimensiją.
Šou aplinka atrodo išties įspūdingai – paskęsta šviesose ir spalvose. Pastarųjų netrūko ir ant kolekcijos pristatymo podiumo. Taip pat – ryškių vienspalvių šilkinių suknelių, kostiumų, kuriuos vilkėjo ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus modeliai.