„Balenciaga“ naujausią kolekciją pristatė kompiuterinių vaizdų nutviekstame tunelyje

„Buvimas yra raktas. Dabar yra atsakymas“ – šie kalbos fragmentai buvo intonuoti per didžiulį šou – „Balenciaga“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymą, kuris vyko kompiuteriu sugeneruotų vaizdų nutviekstame tunelyje. 
„Balenciaga“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas
„Balenciaga“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymas / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

„Visada turėjau šią video tunelio idėją, tarsi būtum kieno nors skaitmeniniame prote, – sakė gruzinų dizaineris Demna Gvasalia, dirbantis mados namų „Balenciaga“ kūrybos vadovu. – Mados šou skirti žmonėms transportuoti, kitaip nėra jokios prasmės. Tai prilygo tarsi darbui filme, perkeliant žmones į kitą tikrovę, taigi tai lieka kaip atmintis.“

Kalbėdamas apie savo naujausią kolekciją dizaineris sakė, kad norėjo paimti daugybę žodžių iš mūsų žodyno ir suteikti jiems šią naują elegancijos dimensiją.

Šou aplinka atrodo išties įspūdingai – paskęsta šviesose ir spalvose. Pastarųjų netrūko ir ant kolekcijos pristatymo podiumo. Taip pat – ryškių vienspalvių šilkinių suknelių, kostiumų, kuriuos vilkėjo ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus modeliai.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Balenciaga“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Balenciaga“ 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų