Šventinė „Balenciaga“ kampanija šiemet buvo įkvėpta italo Gabriele‘io Galimberti projekto „Žaislų istorijos“, kurio metu fotografas per dvejus metus apkeliavo 50 šalių ir įamžino beveik 60 vaikų, stovinčių prie savo didžiausio turto – žaislų.
Mados namų versija – vaikai, stovintys prie naujų „Balenciaga“ produktų. Kai kas nuotraukose įžvelgė kontrastus ir vaikų norą greičiau užaugti, tačiau visuomenei užkliuvo meškiukai-rankinės, „papuošti BDSM (liet. virvės, disciplina, sadizmas ir mazochizmas) aksesuarais ir sadomazochistiniais drabužiais“. Žmonės ne tik pradėjo kalbėti, kad nuotraukose vaikai yra vaizduojami nepadoriai, bet ir kaltinti mados namus „Balenciaga“ vaikų pornografija.
Tačiau kodėl niekas nekalba apie nepilnamečius, kasdien dėvinčius tinklines pėdkelnes, permatomus drabužius ir odinius spygliuotus aksesuarus? Šie dalykai jau kurį laiką asocijuojami nebe su nešvankybėmis, o su subkultūromis ir sunkesne muzika.
Sklandant kalboms apie pažeistas vaikų teises reikėtų nepamiršti, kad prie tokio mąsto projektų dirba daug žmonių. Vaikų tėvai, pasirašydami sutartis, žinojo, kokiame kontekste vaikai bus fotografuojami ir problemos čia nematė.