Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu

Graži, sveika veido oda – siekiamybė, kuri reikalauja ir tinkamos priežiūros įgūdžių. Dar daugiau kasdienių ritualų veido oda reikalauja po varginančių repeticijų, pagrindinių rolių ir storo grimo sluoksnio. Su tokia realybe susiduria primabalerina Olesia Shaytanova.
Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu
Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu / UAB Antservis nuotr.

„Norėdama atrasti harmoniją su savimi, odos priežiūrą prisijaukinau kaip savo ritualą. Tam skiriu laiko ryte ir vakare. Į kasdienybę įsileidau veido priežiūros ritualus su korėjietiška kosmetika. Tai – veido valymas „Medb“ miceliniu vandeniu su anglies ekstraktu ir prausimas su inkštirus valančiomis veido putomis, veido tonizavimas „Premium“ toniku su AHA rūgštimis, palepinimas lakštine kauke bei tepimas serumu ir kremu“, – pasakoja grožio ritualą 3–4 kartus per savaitę kartojanti O.Shaytanova.

Alavijo dulksna ir rankų kremas – ištikimi palydovai

Primabalerina pasakoja, kad apsisaugoti nuo grimo pertekliaus neigiamos įtakos veido odai padeda ypač kruopštus veido odos nuvalymas su „Medb“ miceliniu vandeniu bei odos pH atstatymas su toniku.

„Repeticijų metu šalia savęs visada turiu alavijo dulksną ir rankų kremą su taukmedžio sviestu. Jaučiuosi gerokai žvalesnė ir džiaugiuosi, kad galiu laiko skirti tik sau. Po pasirodymų labai svarbu atsigauti, atsikvėpti. Poilsio reikia ne tik kūnui, bet ir veidui. Pasirodymų metu naudojama labai daug grimo, dėl jo veido oda itin apsunksta. Labai yra svarbu gerai nusivalyti veidą bei jį atgaivinti“, – atskleidžia primabalerina.

UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu
UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu

Scenos žvaigždės atradimas – „Bimil Cosmetics“ produkcija. Šio prekės ženklo veidu tapti spėjo ir pati O.Shaytanova.

„Itin teigiamai vertinu ne tik „Bimil Cosmetics“ produkciją, bet ir šio prekės ženklo kolektyvą. Jaučiu pakylėjimą ir džiaugiuosi galėdama atstovauti puikią kokybišką bei efektyvią kosmetiką, ypač – kai žinau, kad ją mums pristato nuostabūs žmonės, kurie deda visas pastangas atrinkdami tik kokybiškos gaminius. Labai vertinu ir tai, kad su „Bimil Cosmetics“ produkcija nėra atliekami bandymai su gyvūnais“, – akcentuoja primabalerina.

Skaisti ir gyvybinga veido oda

Ilgos repeticijų valandos, veido oda, dusinama po grimo sluoksniu – nemenki išbandymai O.Shaytanovos grožiui. Po ilgų paieškų metų balerinai pavyko atrasti priežiūros priemones, užtikrinančias veido odos skaistumą ir vientisą jos atspalvį:

„Išbandžiusi „Bimil Cosmetics“ „Medb“ micelinį vandenį bei putų prausiklį veidui, džiaugiuosi akivaizdžiai pagerėjusiais visais parametrais, įskaitant ir sėkmingai įveiktą odos polinkį į pilkėjimą. Labai patinka skaistumo efektas – tuomet oda atrodo gyvybinga, o kai žvelgdama į veidrodį matau sveikai švytinčią odą, tada ir pati jaučiuosi kupina jėgų ir energijos.“

UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu
UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu

Žmogaus atsigręžimas į gamtą

Prekės ženklo „Bimil Cosmetics“ atstovė projektų vadovė Vaida Švėgždienė pasakoja, kad jau prieš kurį laiką suaktyvėjusios tendencijos žmogui atsigręžti į gamtą ir natūralumą dar labiau sustiprėjo karantino metu.

„Pastebėjau, kad moterys naudoja mažiau dekoratyvinės kosmetikos, rečiau dažosi, tačiau jos net dėvėdamos laisvalaikio drabužius ir dirbdamos iš namų nori atrodyti gražios. Aš pati kosmetiką visada stengiuosi rinktis labai atsakingai, atsižvelgdama į savo odos tipą, sezoniškumą bei sudėtį. Korėjietiška kosmetika patraukli tuo, kad joje gausu natūralių ingredientų, ypač drėkinančių ir atgaivinančių odą“, – teigia V.Švėgždienė.

Rytietiška magija

Projektų vadovė pabrėžia korėjietiškos grožio rutinos išskirtinumus, dėl kurių korėjietės gali pasigirti jaunatviškai spindinčia ir skaisčia veido oda:

„Tuo mane ir sužavėjo korėjietiški kosmetikos produktai – jais galima puoselėti natūralų savo odos grožį. Korėjietiškos kosmetikos gamyba turi labai ilgametes tradicijas ir sukauptą patirtį, jos užuomazgos siekia I a. prieš Kristų. Korėjiečiai kosmetikos gamyboje geba supinti ilgametes tradicijas ir inovacijas.

Mintis pasiūlyti Lietuvos ir Europos rinkai korėjietiškus produktus mažai žinomų gamintojų buvo „Bimil Cosmetics“ pradžia. Pradėjome nuo mažų gamintojų – todėl, kad pastariesiems labai svarbios ilgametės kosmetikos kūrimo ir gamybos tradicijos, kurias perduoda šeimos nariai iš kartos į kartą, labai atidžiai pasirenkami produktų gamyboje naudojami ingredientai.“

UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu
UAB Antservis nuotr./Balerina O.Shaytanova tapo korėjietiškos kosmetikos „Bimil Cosmetics“ prekinio ženklo veidu

Azijinė centelė, arbatmedis, AHA ir peptidai

Pasak V.Švėgždienės, korėjietiška grožio rutina neapsieina be pagrindinių žingsnių, t. y. odos valymo, šveitimo, prausimo, po to – drėkinimo serumu, lakštinėmis kaukėmis, odos barjero atkūrimo veido kremais bei apsauginių veido kremų nuo saulės spindulių naudojimo.
„Bimil Cosmetics“ siūlomi produktai praturtinti sraigių mucinu, niacinamidu, azijinės centelės, arbatmedžio ekstraktu, hialurono, AHA, pieno rūgštimi bei peptidais. Šie ingredientai skatina odos ląstelių regeneraciją, skaistina odą, sudrėkina ir atstato jos balansą, suformuoja apsauginį barjerą nuo kenksmingų aplinkos veiksnių“, – vardija projektų vadovė.

Mėgaujasi sau skiriamu dėmesiu

Globalizacija ir skaitmenizacija stipriai paveikė visos žmonijos įpročius, apie grožio tendencijas sužinome tą pačią dieną, o kosmetikos produktus galime siųstis net iš už Atlanto. V.Švėgždienės teigimu, lietuviai itin noriai išbando naujoves.

„Renkantis kosmetikos produktus mūsų šalyje, kaip ir likusiame visame pasaulyje, korėjietiškos kosmetikos produktai jau yra pateisinę žmonių pasitikėjimą dėl savo puikios kokybės bei konkurencingos kainos. Patys korėjiečiai noriai naudoja savo produktus, ypač mėgiamos yra lakštinės kaukės, paakių pagalvėlės, serumai. Pastebime, kad lietuvės renkasi veido serumus, palepina savo veido odą lakštinėmis kaukėmis. Kosmetikos produktų prieinamumas ir pasirinkimas yra labai platus Lietuvoje.

Vis tik pagrindinis skirtumas tarp korėjiečių ir lietuvių kosmetikos produktų naudojimo yra laiko sau skyrimas ir paties grožio ritualo filosofija. Korėjiečių grožio ritualas yra neatsiejama dienos dalis, tiek ryte tiek vakare yra odos priežiūros žingsniai, kurie yra sąžiningai atliekami siekiant išsaugoti nepriekaištingai skaisčią ir lygią veido odą kuo ilgiau. Tuo tarpu lietuviams, kaip ir daugumai europiečių, nėra toks svarbus odos skaistumas, mes vertiname sveikai atrodančią lygią odą“, – dėsto V.Švėgždienė.

Kas tinkama korėjietei – idealu ir lietuvei?

Korėjietiškos kosmetikos pagrindą, pasak V.Švėgždienės, sudaro natūralūs ingredientai, skirti odos drėkinimui, gyvybingumui atstatyti ir išsaugoti. Lietuvoje tuo tarpu klimato sąlygos kinta pasikeitus metų sezonui, todėl odai tenka nemažai išbandymų – kaitrios saulės spinduliai, žvarbus vėjas, šaltis, sausas oras.

„Būtent siekdami apsaugoti veido nuo šių ir panašių aplinkos veiksnių korėjiečiai ieškojo priemonių gamtoje. Korėjietiška kosmetika puikiai tinka lietuvaičiams“, – pastebi V.Švėgždienė.

Lietuvos žmonių susidomėjimo jau sulaukė ir „Bimil Cosmetics“ „Premium“ linija. Anot prekės ženklo atstovės, šios linijos produktai išsiskiria unikalia sudėtimi ir pasižymi efektyvumu:

„Pradėsiu nuo tonikų, kurių sudėtyje tik natūralūs ingredientai bei AHA ir pieno rūgštis, sudrėkinančios odą bei padedančios įsisavinti veikliąsias medžiagas, esančias kosmetikos produktuose. „Premium“ linijos veido kremai praturtinti skirtingais ingredientais – sraigių mucinu, niacinamidu, kolagenu ir peptidais, kurie duoda signalą ląstelių lygmenyje ir paskatina jų atstatomuosius procesus.

Taip pat turime „Premium“ veido serumą su perlų ekstraktu – šis skatina odos regeneraciją bei ją glotnina. Be to, pateptas šiuo serumu veidas įgauna lengvą perlamutro švytėjimą. Ypač veiksmingos ir plaukų serumo ampulės, praturtintos augaliniais ekstraktais bei peptidais, skatinančios plaukų augimą, veikiančios antistatiškai. Plaukai jau po pirmo naudojimo tampa lengvai šukuojami, žvilga.“

Ant pjedestalo – harmonija ir balansas

Pasak V.Švėgždienės, korėjietiškos kosmetikos produktuose ir pačioje jų naudojimo filosofijoje, grožio rutinoje didžiulis dėmesys skiriamas balansui ir harmonijai.

„Ar kada pagalvojote, kaip sudėtinga balerinai išstovėti, o ką jau kalbėti apie šokį, šuolius, sukinius balete? Tam, kad viskas pavyktų, turi būti balansas fiziniame ir emociniame lygmenyje, pusiausvyra, harmonija, dermė. Būtent dėl šių dalykų korėjietiškos kosmetikos naudojimas ir rutina asocijuojasi su atsigręžimu į save, į vidinę harmoniją, vidinio balanso susigrąžinimu“, – akcentavo V.Švėgždienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų