Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Batų dekoras: originalią startuolio idėją padiktavo pasaulinė mados tendencija

Apie tai, kad mada iš tendencijų diktatorės virsta asmeninio stiliaus išraiškos dalimi, kalbama jau kuris laikas: nuo didžiųjų dizainerių iki plačiosioms masės skirtų prekių ženklų mados kūrėjai stengiasi neatsilikti nuo srovės „sukurta asmeniškai man“. Ir tai yra absoliučiai priešinga ilgus metus vyravusiai srovei „sukurta visiems“.
„Tapi-Tapi“ batai
„Tapi-Tapi“ batai / „Tapi-Tapi“ nuotr.
Temos: 3 Stilius Mada Batai

„Mano“, „man“, „apie mane“ – raktiniai žodžiai, kuriais pasiremia garsiausi pasaulio mados namai, leisdami klientams patiems išsirinkti viską – nuo spalvų, detalių iki audinių ir tekstūrų. Dar greičiau ir lanksčiau į šią tendenciją reaguoja verslūs mados mylėtojai: atsiranda vis naujų ir vis originalesnių verslo startuolių, siūlančių klientams išradingas turimo garderobo individualizavimo paslaugas. Būtent šios idėjos įkvėptos dvi vilnietės – Jelena Balkūnaitė-Cyba ir Liudmila Butina – sukūrė išradingą mados startuolį: lietuvišką batų aksesuarų ženklą „Tapi-Tapi“.

„Tapi-Tapi“ nuotr./Jelena Balkūnaitė-Cyba ir Liudmila Butina
„Tapi-Tapi“ nuotr./Jelena Balkūnaitė-Cyba ir Liudmila Butina

Aksesuarai – batams?!

„Galima sakyti, kad verslo idėją padiktavo šiuo metu visame pasaulyje įsigalėjusios mados tendencijos. Pirmoji – noras išsiskirti ir unikalaus asmeninio stiliaus paieškos. Antroji – galimybė transformuoti kokybiškus daiktus, juos pritaikant skirtingiems poreikiams – kai su vienais ir tais pačiais bateliais, vos pakeitęs kelias detales, gali eiti ir į verslo susitikimą, ir į pašėlusį vakarėlį“, – sako J.Balkūnaitė-Cyba.

Kaip tai atrodo praktiškai? Įsivaizduokite moteriškus klasikinius juodus aukštakulnius batelius. Iš ryto išėjusi iš namų moteris gali avėti juos darbe biure ir atrodys dalykiškai, po darbo – eiti į teatrą ir pritvirtinusi prie jų elegantiškus kaspinėlius sukurti rafinuotą stilių. Po teatro užsukti į naktinį klubą ir su kailiniais pomponais visiškai pakeisti ne tik batelių stilių, bet ir savo nuotaiką.

„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai
„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai

Idėjų semiasi ir iš lietuviškų motyvų

Batų aksesuarų kolekcijoje – odiniai pakabukai, kailiniai pomponai ir prisegami kaspinėliai, kuriais mados ir originalumo gerbėjai gali puošti pačią įvairiausią avalynę – nuo aukštakulnių iki sportbačių.

„Kurdamos fringes – odinius liežuvius batams – įkvėpimo sėmėmės iš lietuvių liaudies ornamentų ir gamtos simbolių – saulės, lapų, gėlių. Matyt, ši mintis kilo bekeliaujant po odos gamintojų dirbtuves visoje Lietuvoje, – pasakoja diplomuota architektė ir dizainerė L.Butina. – O užsegami kaspinėliai – mūsų duoklė ekstravagantiškam įvaizdžiui, kurį mėgstame, tačiau, kaip ir dauguma moterų, žinome, koks jis nepraktiškas. Todėl sukūrėme lengvą sprendimą atrodyti įspūdingai su jau turimais klasikiniais bateliais.“

Tačiau labiausiai lietuvių širdis užkariavo tassel kutukai, kuriuos pačios kūrėjos vadina dabartinio dinamiško gyvenimo atspindžiu – kai tenka derinti motinystę, darbą, pomėgius.

„Kutukai it spalvingas manikiūras suteikia žavingo prieskonio įprastiems sportbačiams ir visam įvaizdžiui. Juos paprasta užverti ant batraiščių, derinti įvairias spalvas ir suteikti aprangai to žavaus cinkelio, kurio taip visos trokštame“, – sako J.Balkūnaitė-Cyba.

Lietuviai klientai – atsargūs, bet smalsūs

Aistros madai ir batams suvienytos kūrėjos neabejoja, kad pasaulinė garderobo individualizavimo mada Lietuvoje tik stiprės: „Atsiranda vis daugiau lietuvių kūrėjų ir prekių ženklų, kurie siūlo gaminius su individualiais užrašais, aplikacijomis, logotipais. Lietuvos pirkėjai yra gana atsargūs, nepuola stačia galvą į naujas tendencijas, bet, kaip rodo mūsų patirtis, klientams patinka daiktų individualizavimo idėja“, – pastebėjimais dalijasi kūrėjos.

„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai
„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai

Originalios idėjos autorės sako, kad iššūkių pristatant absoliučiai naujos koncepcijos produktą netrūksta: nuo kasdienių technologinių ir gamybinių klausimų iki aktyvaus bendravimo su Lietuvos ir užsienio klientais, stengiantis suprasti ir patenkinti jų poreikius bei lūkesčius.

„Todėl noriai diskutuojame su klientais gyvai ar per socialinius tinklus, dažnai atliekame ir nestandartinius užsakymus, atsižvelgiame į jų pageidavimus dėl naujų spalvų ar modelių“, – apie inovatyvaus mados verslo užkulisius pasakoja lietuvišką batų aksesuarų ženklo įkūrėjos.

„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai
„Tapi-Tapi“ nuotr./„Tapi-Tapi“ batai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos