Artėjant šventėms „Body Talk“ kviečia moteris atrasti tobulą, idealiai tinkančią suknelę. Todėl naujausioje kolekcijoje dominuoja lengvo tekstilinio ir trikotažinio šilko audiniai, klasikinė juoda ir tamsiai mėlyna spalvos bei subtilios dekoro detalės.
„Per kiekvienas žiemos šventes moterys spintoje ieško tos vienintelės juodos suknelės, kuria būtų galima pasipuošti ilgai lauktų švenčių proga. Būtent tokias šilkines klasikines sukneles kviečiame atrasti ir mūsų klientes. Šįkart fotosesijoje naudojome gerai visiems pažįstamą paprastai eglutėms puošti naudojamą sidabrinį lietutį, kurio fone buvo fotografuojamas modelis“, – pasakoja prekės ženklo kūrėjos.
2013 metais sukurtas drabužių prekės ženklas „Body Talk“ moterims pirmiausiai pažįstamas dėl kone ikoninio rūbo – glaustinukės. Šiuo metu šis rūbas, galintis būti ne tik labai praktiškas, bet ir puošnus bei šventiškas, išgyvena tikrą atgimimą.
Fotosesijoje pristatytą „Body Talk“ šventinę kolekciją ir glaustinukes iki švenčių galima įsigyti „pop-up“ formato parduotuvėje „5 Winter Stories“, veikiančioje viename sostinės prekybos centrų.