Madinga gatvės apranga – įsimintinas R.Tisci braižas, rašo wwd.com. Moterims – pripūsti tarsi čiužiniai paltai, stilingi kupranugario spalvos lietpalčiai, paltuko stiliaus tiesios chaki spalvos suknelės, vyrams – juodos ir raudonos spalvos kelnės, pūkinės striukės, spalvingi švarkai.
Dizaineris siūlo aprangą kiekvienam – mamai ir dukrai, tėvui ir sūnui, žodžiu, siekiamybė aprengti nuo galvos iki kojų. Pats dizaineris pasakė po kolekcijos pristatymo, kad „Burberry“ filosofija yra apie „įskaičiuojant, o ne išskyrus“.
Tas kūrimas vyresniam, brandžiam ir jaunam, augančiam matyti ir „Burberry“ kolekcijoje. Juk dviejų kartų klientų poreikiai skiriasi, jie kitaip mato pasaulį ir kitaip išreiškia save.
„Man „Burberry“ yra gyvenimo būdas, o ne mados prekės ženklas, ir jis reprezentuoja šalį“, – įsitikinęs R.Tisci.
Įvertinkite kolekcijos modelius: