„Šioje reklaminėje kampanijoje mes pristatome jaunuosius talentus iš muzikos, mados ir kino pasaulio. Matyti juos visus kartu ikoniškame Londono fone – tai būdas pagerbti sąjungą tarp puikios Londono energijos ir ilgamečių miesto tradicijų“, – teigė „Burberry“ mados namų dizaineris ir vadovas Christopheris Bailey.
Reklaminė kampanija, sukurta vadovaujant pačiam Bailey, pristato 12 jaunų britų iš kino, muzikos ir mados pasaulio. Daugeliui jų tai pirmasis bendras darbas su „Burberry“.
Mario Testino darytose nuotraukose – modeliai Ella Richards, Florence Kosky, Harry Treadaway’ius, aktorė Holliday Grainger, muzikantai ir grupės „Hidden Charms“ nariai Ranaldas Mcdonaldas, Oscaras Robertsonas ir keletas kitų.
Kol kas pademonstruotos tik pirmosios kampanijos nuotraukos. Jose modeliai dėvi rūbus ir aksesuarus iš naujosios „Burberry“ rudens–žiemos sezono kolekcijos, kai kurie jų jau dabar įvardijami tikrais sezono topais – pavyzdžiui, „Burberry“ pončas, „The Bucket“ rankinė moterims, „Burberry Carryall“ krepšys.
TAIP PAT SKAITYKITE: „Burberry“ vyras: poetiška klasika aukščiau visko