Carine Roitfeld bendradarbiaus su greitosios mados milžinu „Uniqlo“

Didieji mados tinklai, konkuruodami tarpusavyje, jau keletą metų bendradarbiauja su aukštosios mados kūrėjais, tinklaraštininkais ir pramogų pasaulio garsenybėmis - pirkėjams siūlomos jų kurtos kapsulinės kolekcijos. Visame pasaulyje populiarus japonų prekės ženklas „Uniqlo“ neseniai paskelbė, jog prie naujausios jų 2015-2016 m. rudens-žiemos kolekcijos kūrimo prisidės garsioji mados redaktorė Carine Roitfeld.
Carine Roitfeld bendradarbiaus su „Uniqlo“
Carine Roitfeld bendradarbiaus su „Uniqlo“ / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Prekės Mada

Šią moterį puikiai žino daugelis tų, kas bent kiek išsamiau domisi mada ar tiesiog stebi mados savaičių svečių stilių. Carine Roitfeld yra buvusi prancūziškųjų ELLE ir VOGUE redaktorė, vertinama ir dėl savo autoriteto mados pasaulyje, ir, žinoma, dėl ypatingo stiliaus jausmo - ji nesyk buvo įtraukta į įvairius geriausiai besirengiančių garsenybių top'us. 

„Scanpix“ nuotr./Carine Roitfeld
„Scanpix“ nuotr./Carine Roitfeld

Prekės ženklas „Uniqlo“ kol kas neturi savo prekybos vietų Baltijos šalyse, tačiau jų parduotuvių gausu didžiosiose Europos sostinėse. Pačioje Japonijoje tai vienas populiariausių drabužių tinklų, siūlančių rūbus už itin patrauklią kainą. 

Moterims skirtą kolekciją „Carine Roitfeld Collection“ „Uniqlo“ planuoja pristatyti šių metų spalio pabaigoje. Ji bus artima jau anksčiau „Uniqlo“ paskelbtai koncepcijai „Lifewear“ – tai drabužiai, skirti nešioti kasdien ir „visam gyvenimui“. Kolekciją sudarys maždaug 40 rūbų ir aksesuarų, kurie bus kurti ir parinkti vadovaujant C. Roitfeld kartu su dabartine „Uniqlo“ meno vadove Naoki Takizawa.

CARINE ROITFIELD: 
Idealioje moters drabužinėje kaba tokie rūbai, kuriuos vilkėdama ji kaskart jaučiasi kitokia. 

„Sukurti naują drabužių liniją, kuri vadovautųsi jau esama „Uniqlo“ „Lifewear“ koncepcija - didžiulis iššūkis, - teigė C. Roitfeld, - Ją kurti aš pradėjau nuo pamąstymų apie tai, kokius drabužius pati norėčiau vilkėti. Būtent iš šių pirminių minčių ir gimė drabužių, kuriuos, manau, norėtų vilkėti kiekviena moteris, kolekcija. Idealioje moters drabužinėje kaba tokie rūbai, kuriuos vilkėdama ji kaskart jaučiasi kitokia.“

Vida Press nuotr./„Uniqlo“ parduotuvė
Vida Press nuotr./„Uniqlo“ parduotuvė

Bendradarbiavimas su C. Roitfield – ne paskutinė „Uniqlo“ sąjunga su mados pasaulyje įtakingu asmeniu. Ateinančią žiemą taip pat planuojama pristatyti bendro darbo su prancūzų prekės ženklu „Lemaire“  rezultatus. Priminsime, jog šiam prekės ženklui šiuo metu vadovaja buvęs „Hermès“ mados namų dizaineris Christophe'as Lemaire.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų