„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Carolina Herrera“ – šviežias žvilgsnis į eleganciją ir romantiką

Prieš porą metų pradėjęs dirbti „Carolina Herrera“ mados namų kūrybos direktoriumi, dizaineris Wesas Gordonas Niujorke pristatė 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekciją. Nors tarp publikos sėdėjo ir ponia Carolina su vyru, tačiau tai buvo išties Weso šou.
„Carolina Herrera“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Carolina Herrera“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo Vogue.com, Gordonas tęsia savo braižo paieškas, ieškodamas pusiausvyros tarp elegancijos ir romantikos (kuo ir garsus „Carolina Herrera“ prekių ženklas) bei kasdieniškesnio ir jaunatviškesnio požiūrio.

„Kai piešiau eskizus, aš mėginau užčiuopti esmę, kas tą modelį daro ypatingu. Ir tai suvokęs, į ten susitelkdavau, nesvarbu, ar tai būtų rankovė, siuvinėjimas ar spalva, bet jis kolekcijoje yra išgrynintas, išryškintas“, – sakė dizaineris W.Gordonas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Carolina Herrera“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Carolina Herrera“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Taigi dar mažiau minimalizmo nei Herreros kūrybos laikais? Wesas nesutinka, sako, kad modeliai vis dar maksimalistiniai.

Čia galime išvysti gigantiškus raukinius, ryškias spalvas, milžiniškus gėlių žiedus. Modeliai ypač išryškėjo baltoje, sterilioje „Shed“ kultūros centro erdvėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“