Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Chanel“ kolekcijos šou – pulkas žvaigždžių: dizainerė atkūrė Coco vaikystės aplinką vienuolyne

Vasarį sukaks metai, kai mirus Karlui Lagerfeldui į „Chanel“ kūrybos direktoriaus kėdę sėdo dizainerė Virginie Viard. Antradienį Paryžiaus mados savaitėje pristatyta jos antroji aukštosios mados kolekcija, skirta 2020 m. pavasariui ir vasarai.
„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Didieji rūmai (Grand Palais) virto sodu Aubazino vienuolyne (centrinė Prancūzija), kuriame Gabrielle „Coco“ Chanel su seserimis atsidūrė po motinos mirties. Vienuolyno našlaičių namus ji paliko būdama 20-ties ir išmokusi siūti.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai Didžiuosiuose rūmuose
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai Didžiuosiuose rūmuose
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Chanel“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Labai aiškiai matome, jog „Chanel“ kūrybos vadovė V.Viard stengiasi išlaikyti 110 metų skaičiuojančio prekių ženklo tęstinumą su visais jam būdingais ypatumais: monochromiškumu, tvido audiniu, kamelijos motyvais, klasikiniais sijono ir švarko kostiumėliais, rašo elle.com.

Visi modeliai primena mokyklinukės stilių – pilka, juoda, balta, drabužių uždarumas, midi ir maksi ilgio sijonai, kojinaitės, apykaklės ir juodi bateliai. Viskas santūru, neperkrauta ir atpažįstama.

Būtent dėl dėl to „Chanel“ drabužius vertina gerbėjos, kurios mielai atvyko į Didžiuosius rūmus stebėti kolekcijos pristatymo. Beje, jų pačių stilius rodo, kad klasika yra amžinoji vertybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?