Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Chanel“ sukūrė pirmąją kosmetikos priemonių liniją vyrams

Prancūzų prekių ženklas „Chanel“ per 108 metus (ženklas įkurtas 1910-aisiais) pirmą kartą sukūrė kosmetikos priemonių liniją, skirtą vyrams, rašo Dazeddigital.com.
„Chanel“ parduotuvė
„Chanel“ parduotuvė / Vida Press nuotr.

„Gabrielle Chanel pasiskolino elementus iš vyrų spintos, kad sukurtų moterų stilių, dabar „Chanel“ semiasi įkvėpimo iš moterų pasaulio, kad sudarytų naują asmeninės estetikos vyrams žodyną“, – sakoma prekių ženklo pranešime.

Naujoji linija vyrams pavadinta „Boy de Chanel“ – prekių ženklo įkūrėjos G.Chanel mūzos ir mylimojo – Boy Capelio – garbei. Ją sudaro trys produktai vyrams: tonuojanti priemonė veidui, antakių pieštukas ir drėkinamasis lūpų balzamas.

Kolekcija rugsėjo 1-ąją bus paleista Pietų Korėjoje, likęs pasaulis prie jos prisiliesti galės nuo lapkričio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?