„Christian Dior“ kolekcija: elegantiškas intymumas su visais įmanomais kūno atspalviais

Liepą sukanka dveji metai, kai „Dior“ mados namų kūrybos vadove tapo Maria Grazia Chiuri, iki tol 17 metų dirbusi „Valentino“. Kokia ši jos aukštosios mados kolekcija, skirta 2018–2019 metų rudeniui ir žiemai?
„Christian Dior“ kolekcijos modeliai, 2018–2019 m. ruduo ir žiema
„Christian Dior“ kolekcijos modeliai, 2018–2019 m. ruduo ir žiema / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kaip rašo vogue.com, M.G.Chiuri haute couture kolekcija skirta gražiems, bet tyliems drabužiams, itin skulptūriškiems ir sudėtingai sukonstruotiems. Tačiau labiau užburia spalvų paletė: pastelė, salierų žalia, šviesiai rausva ir visa gama nude atspalvių, kokius tik galima įsivaizduoti.

Kolekcijos pristatymui parinkta asketiška aplinka, kuri išryškino prabangias medžiagas ir rankų darbo siuvinėjimus, papuošimus. Dizainerė tarsi norėjo pasakyti, jog rankų darbas turi būti vertinamas.

„Aukštoji mada yra apie kažką paslėpto, – sakė M.G.Chiuri. – jeigu einate į mados namus, jūs norite pasirūpinti savimi ir žinote, kad čia jumis bus pasirūpinta.“

Jos kurti drabužiai atspindi asmeninį santykį: „Mes turime plačias galimybes dirbti su skirtingu laiko apibrėžimu. Meistriškumas yra ilgas procesas; tai ateities svajonė.“

Kašmyro kostiumėliai, satino suknios apnuogintais pečiais ar perregimomis rankovėmis, organzos gėlės, bolero švarkeliai... Grakštūs siluetai, kuriuos jau spėjo pamėgti Holivudo žvaigždės, iškilmingoms progoms besirenkančios „Dior“ apdarus.

Chiuri siūlo drabužius tokiems žmonėms, kurie šiame triukšmo pasaulyje gali šurmuliuoti elegantiškai, rašoma vogue.com. Ir kai „Chistian Dior“ drabužiai prabyla, jie kalba tik to drabužio savininkui... Tai intymus ryšys.

Siūlome pasigrožėti!

VIDEO: „Christian Dior“ rudens ir žiemos kolekcija dvelkia elegantišku intymumu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis