Emocinis koronaviruso pandemijos izoliacijos poveikis yra viena priežasčių, kodėl M.G.Chiuri pasirinko eiti šiuo keliu.
„Ilgą laiką mes visi buvome vieni. Kur kas daugiau galvoji apie save ir savo gyvenimą, – dizainerė sakė vogue.com. – Tai mano įsitikinimas: šie metai mus labai pakeitė.“
Antrą kartą M.G.Chiuri režisieriui M.Garrone pavedė sukurti filmuotą kolekcijos interpretaciją:
„Mes nusprendėme nufilmuoti istoriją apie mergaitę, kuri eina į pilies vidų. Tai labirintas, simbolizuojantis kelionę į save. Sutikusi kiekvieną (Taro kortų) figūrą, ji turi priimti sprendimą dėl savo gyvenimo. Kita vertus, ji susitinka su savo asmenybės aspektais ir išmoksta nebijoti ateities.“
Pagrindinė veikėja susiduria su Vyriausiąja kunige, Blaivybe, Teisingumu ir Mirtimi. Likimas ateina (veikiausiai simboliškai suliejant vyrišką ir moterišką tapatybes) su nuogu bučiniu vonioje.
Kaip rašo vogue.com, gebėjimas išpranašauti ateitį – kas paskatins žmones pirkti po kelių mėnesių – įeina į dizainerio pareigybės aprašymą. Dizaineris Christianas Dioras tuo tikėjo.
„Taro kortas jis atrado Antrojo pasaulinio karo metais, kai dingo jo sesuo Catherine, kuri buvo Prancūzijos pasipriešinimo dalis, – paaiškino M.G.Chiuri. – Mano atrodo, jis taip bijojo dėl jos situacijos, kad tai tikriausiai jį ir nuvedė iki Taro kortų – norėjo sužinoti daugiau, tikėti, kad ji sugrįš. Manau, kad jis labai jaudinosi, tam tikruose ženkluose bandė atrasti viltį.“