COVID-19 gerokai pakoregavo mūsų drabužių stilių. Kas laukia mados industrijos?

Daugelį metų aš sėkmingai atsispirdavau sportinės aprangos vilionėms, net kai tūkstantmečio pradžioje buvo išpopuliarėję veliūriniai „Juicy Couture“ sportiniai kostiumai, net kai baigiantis 2010-iesiems visi žavėjosi „Lululemon“ bėgimo tamprėmis. Bet 2020-ieji mane palaužė.
Drabužių spinta
Drabužių spinta / 123RF.com nuotr.

Kai šalį užklupo pandemija ir paaiškėjo, kad nuo šiol daugiausia laiko leisiu savo namuose, apsirūpinau minkščiausiomis, patogiausiomis sportinėmis kelnėmis, kurias tik galėjau rasti. Devynis mėnesius išbuvau jaukiame jų glėbyje. Ir aš toli gražu ne viena tokia.

Pandemija pakeitė vartotojų santykius su drabužiais. Pavyzdžiui, dabar mes perkame mažiau drabužių. Prognozuojama, kad šiais metais mados sektoriaus pajamos sumažės trečdaliu, o tai prilygs 640 milijardų JAV dolerių prarastų pardavimų.

Kai perkame drabužius, daugiausia įsigyjame laisvalaikio drabužių, tokių kaip pižamos, kasdien dėvėti skirti drabužiai ir, žinoma, sportinės kelnės. Jungtinėse Valstijose treningų pardavimai balandžio mėnesį buvo išaugę 80%, o drabužių paieškų „Google“ buvo daugiausia per 14 metų.

Atėjus 2021-iesiems, kyla didelių klausimų dėl mados industrijos. Ar pasibaigus pandemijai išlįsime iš sportinių kelnių? Arba mada pasikeitė visiems laikams? Atsakymas kol kas neaiškus, tačiau ieškant užuominų, kas laukia ateityje, įdomu dirstelėti į praeitį.

Ilgalaikis ar trumpalaikis efektas?

Daugelis mano kalbintų dizainerių, įskaitant Prabalą Gurungą, Tracy Reese ir Thakooną, teigė manantys, kad po pandemijos mada sugrįš su trenksmu. Jie tiki, kad žmonės norės nusimesti aptriušusius, beformius laisvalaikio drabužius ir grįžti į pasaulį pasipuošę žaviais, madingais drabužiais

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis