Naujausios mados namų kolekcijos, skirtos moterims ir vyrams, pristatymas savaitgalį buvo transliuojamas tiesiogiai, o gyvai jame dalyvavo tik „Versace“ darbuotojai, rašo „Reuters“.
Modeliai žengė smėlėtu podiumu, o aplink – išgalvoto nuskendusio miesto „Versaceapolis“ griuvėsiai, primenantys Atlantidą.
D.Versace taip pagerbė savo velionį brolį Gianni ir jo jūros žvaigždžių, koralų ir kriauklių motyvus iš kolekcijos „tr ésors de la mer“ (liet. „Jūros lobiai“), kurią jis sukūrė 1992 m. pavasariui ir vasarai.
Praslinkus pirmajai didžiajai koronaviruso pandemijos bangai italų prekių ženklas išliko ištikimas savo tradicijoms: kolekcijose – atviros suknelės ir aukštos platformos, perteikiančios jėgos kupiną požiūrį, į ateitį žvelgiantį su optimizmu ir viltimi.
„Mada sukasi apie svajones svajones, o instinktyviausias atsakymas į tai, ką dabar visi išgyvename, yra noras sukurti naująjį pasaulį“, – svarstė Versace kalbėdama apie savo „Versaceopolio“ idėją.