Dainininkė Moniqué: „Esu mergina, kurios suknelė turi atspindėti vidinę nuotaiką“

Žaismingu valiūkiškumu išsiskirianti popmuzikos dainininkė Monika Pundziūtė-Moniqué – ne tik žavi ir talentinga, bet ir drąsi, žinanti, ko nori, kas patinka ir kas tinka. Jos diena prasideda ir baigiasi muzika, tačiau ji visada randa laiko šeimai, draugams ir sau. Mergina nebijo eksperimentuoti ir teigia, kad tai, kas kitiems atrodo neįmanoma, jai tėra dar vienas iššūkis.
Monika Pundziūtė-Moniqué
Monika Pundziūtė-Moniqué / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

Pokalbį su dainininke Monika Pundziūte-Moniqué pristato mados prekių nuomos paslauga „Rent Boutique“, inicijavusi socialiai atsakingos mados kampaniją „I'm THAT girl“ (liet. „Aš esu TA mergina“).

Tai, kas vieniems atrodo svajonė, man – intensyvaus, sunkaus, nuolatinio darbo rezultatas.

Kampaniją sudaro įkvepiantys pokalbiai su Lietuvoje žinomomis ir savo gyvenimo būdu įdomiomis moterimis – apie mados vartojimą, jų stilių, laisvalaikį ir kitus mergaitiškus dalykus.

„I’m THAT girl“ – tai moteris, kuri pasitiki savimi, yra unikali savo požiūriu ir apsirengimo stiliumi, ji nesivaiko greitos mados tendencijų, o veikiau formuoja savitą gyvenimo būdo filosofiją.

Romantiškas pokalbis su Moniqué vyko didingoje Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos aplinkoje, vilkint projekto drabužinės sukneles.

– „I'm THAT girl“ yra oficialus „Rent Boutique“ kampanijos šūkis. Kokia mergina esi tu?

– Aš esu TA mergina – tai, kas vieniems ryšku, man – normalu. Tai, kas kitiems neįmanoma, man – tik dar vienas iššūkis. Tai, kas kitiems įprasta diena, man – šventė. Tai, kas vieniems atrodo svajonė, man – intensyvaus, sunkaus, nuolatinio darbo rezultatas. Esu TA mergina, kuriai labai rūpi draugai, šeima, bet visuomet atrandu laiko ir sau. Esu TA mergina, kurios suknelė turi atspindėti vidinę nuotaiką.

Nuo vaikystės geriausi mano draugai buvo berniukai: karsčiausi medžiais, laksčiau stogais ir žaidžiau krepšinį.

– Vaikystėje buvai labiau princesės ar Pepės Ilgakojinės tipažo mergina?

– Manau, kad buvau toks tarpinis variantas, nes turėjau princesišką suknelę, kurią dėvėjau su ilgomis kojinėmis. Nuo vaikystės geriausi mano draugai buvo berniukai: karsčiausi medžiais, laksčiau stogais ir žaidžiau krepšinį – tad reikėjo ilgų kojinių, nes kitaip nuolat būčiau vaikščiojusi nubalnotais keliais.

– Kokia yra šiuolaikinė mergina? Kuo ji domisi, ką veikia, kur eina?

– Šiuolaikinės merginos yra drąsios – jos nebijo užkalbinti patikusio vaikino, siekti savo svajonių, nebijo savęs išreikšti, garsiai juoktis ir reikšti tvirtą savo nuomonę. Merginos plačiai žvelgia į pasaulį ir nepasiduoda stereotipams – užuot būtų namų šeimininkės, jos tampa mokslininkėmis, vairuotojomis, kuria savo verslus. Merginos domisi tuo, kas jas traukia, o ne daro tai, ką liepia tėvai ar partneris.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué

– Suknelė, lyg jau įprasta, yra neatsiejamai gretinama su moteriškumu. Kaip atrodytų suknelė, kuri reprezentuotų tave – tavo charakterį, stilių?

– Mano suknelė turėtų būti ryški, trumpa, marginta „crazy raštais, o galbūt net keisti spalvą, priklausomai nuo nuotaikos. Ryški, nes man patinka išsiskirti minioje ar gatvėje. Trumpa – nes aš tvirtai žinau, kas man tinka, ir pasitikiu savimi.

Raštai yra kur kas įdomiau nei vientisa spalva, verčia įsižiūrėti į pačią suknelę ir atkreipti daugiau dėmesio į ją dėvinčią merginą. O jeigu dar suknelė keistų spalvą – tai būtų inovacija, kuri atspindėtų mano vidinę būseną, kai vienu metu verda daug skirtingų minčių ir emocijų. Kaip kitaip kursi, jeigu nejausi visos amplitudės emocijų.

– O kaip tave pamatytume apsirengusią kasdien?

– Kai randu sau patinkantį derinį, kurį laiką negaliu su juo išsiskirti. Mėgstu neįprastus kirpimus, nebijau rizikuoti spalvomis, žaidžiu blizgiomis detalėmis. Žinau, kaip net juoda spalva gali virsti ryškiu stiliumi.

– Kaip atrodo tavo diena?

– Dienos prasideda ir baigiasi muzika. Ilgą laiką kūrėme ir įrašinėjome albumą, tad mano namais buvo tapusi studija. Dabar gyvenu repeticijų režimu – ruošiuosi albumo pristatymo koncertiniam turui. Daug laiko užima albumo pristatymo darbai: radijo ir televizijos laidos, fotosesijos, interviu. Kad į dieną tilptų sportas ir laikas draugams, šeimai, tenka keltis anksti ir eiti vėlai miegoti.

Jeigu suknelė keistų spalvą – būtų inovacija, kuri atspindėtų mano vidinę būseną, kai vienu metu verda daug skirtingų minčių ir emocijų.

– Kokia pagrindinė tavo stiliaus taisyklė?

– Jeigu renkiesi juodą derinį, reikia atidžiai žiūrėti, kad juodos atspalviai derėtų.

– Kokia tavo grožio rutina?

– Mano grožio rutina gana paprasta: miegas, dušas, kruopščiai nuvalytas makiažas vakare, drėkinamasis kremas. Ryte įsijungiu savo mėgstamą playlist’ą, atsiveriu plačią paletę ir eksperimentuoju makiažu. Man tai savotiška meditacija.

– Ar turi ritualų? Kokie jie?

– Rytą pradedu puodeliu kavos ir dienos darbų planavimu. O ritualas prieš koncertus – užkulisiuose kartojuosi pirmos dainos žodžius, tai padeda susikaupti ir nugalėti jaudulį.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué

– Trys progos, kurioms būtinai rinktumeisi suknelę ir jos jokiais būdais neiškeistum į kelnes?

– Pirmiausia, jeigu kvietime nurodytas aprangos kodas – paisyčiau jo. Yra progų ir vietų, kur dera dėvėti suknelę. Prabangus renginys, pokylis ar iškilmės, geriausios draugės vestuvės ir karšta vasaros diena.

– Ką rastume tavo vakarinėje delninėje?

– Tą patį, ką ir dieninėje rankinėje – esu žmogus, kuris nešasi viską, nes maža ką. Tad turiu visko – nuo akių lašų iki antakių šešėlių.

– Į ką atsižvelgi rinkdamasi suknelę? Kokios savybės tau svarbiausios?

– Man drabužiai – tai įsimylėjimas iš pirmo žvilgsnio. Kitaip nei su vaikinais. Suknelę turi pamilti iš pirmo žvilgsnio – čia negali būti „pabandykim“, „pabendraukim“… Pamatai ir viskas.

– Kuo, tavo nuomone, „Rent Boutique“ projektas yra naudingas?

– Atsikratai įsipareigojimo jausmo savo spintai – drabužiai, kurie kabo joje, turi būti nešiojami. Šis projektas – vieną kartą dėvi tu ir perduodi kitoms merginoms. Ir visuomet renkiesi naują, atrandi ką nors įdomaus, tai galimybė kaskart atrodyti kitaip ir sau nenusibosti. Nėra to jausmo: „O, ir vėl reikia vilktis šią suknelę.“

– Koks prekių ženklas, iš esančių projekto drabužinėje, labiausiai patinka?

– Iš tiesų nepastebiu prekių ženklų. Atėjusi į šį dream room’ą (liet. „svajonių kambarį“) rankas tiesiu į įdomius kirpimus, spalvas, net matuodamasi nepastebiu, koks prekių ženklas, svarbu, kad patinka ir gerai atrodai.

– Kodėl tau svarbus atsakingas mados vartojimas?

– Kuo labiau gerbsi gamtą, tuo ji tau labiau atsidėkos. Tad čia susijungia ekologija ir ekonomika.

– Tavo rekomenduojamas sveikas receptas?

– Svarbiausia dienos dalis – pusryčiai. Piene verdu penkių grūdų košę, kurią gardinu bananu, jeigu turiu – šilauogėmis, ir miško uogų džemu.

– Su kokiu miestu eitum į pasimatymą? Koks jis būtų?

– Su Milanu – tai mano pirmoji meilė. Pirmasis pasimatymas įvyko, kai filmavome muzikinį vaizdo klipą. Sužavėjo architektūra – mane net kūrybai įkvepia šio miesto urbanistiniai peizažai. Nuo to laiko pažadėjau, kad iki kito pasimatymo išmoksiu italų kalbą.

– Kokios yra tavo trys mėgstamiausios Lietuvos vietos?

– Klaipėdos uostas, Vilniaus senamiestis, o ypatingoms progoms, kai norisi šventinės nuotaikos ar pasipuošti – Lietuvos nacionalinis dramos teatras.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Monika Pundziūtė-Moniqué

– Joga ar bėgimas?

– Joga.

– „Instagram“ profiliai, kuriuos seki?

– Seku merginą, kurios plaukai man labai gražūs, o stilius išskirtinis ir idealus mano skoniui – Luanna. Seku ne vieną Lietuvos stilistą – labai įdomu, kaip dirba ir ką sukuria mūsų tautiečiai. Įdomu stebėti ir mados užkulisius – seku Luką Gricių, Naglį Bierancą, Simoną Burbaitę.

– Knyga, blogas ar podcast’as?

– Podcast’as „Shane and friends“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis