Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiausias Lietuvos mados kūrėjų darbų išpardavimas jau rugsėjo 20–22 dienomis. Ko tikėtis?

Rugsėjo 20–22 dienomis Ogmios miesto „Outlet park“ jau antrąjį kartą šurmuliuos Lietuvos dizainerių kurtų gaminių išpardavimas „popup.lt Sample Sale“. Anot organizatorių, renginyje bus galima įsigyti ne tik ankstesnių kolekcijų modelių, tačiau ir dar niekur nematytų bandymų bei netgi naujų kolekcijų drabužių itin patraukliomis kainomis.
Downtown Gurl
Downtown Gurl / Partnerio nuotr.

Pasak „popup.lt“ sumanytojos, Erikos Paulės, šis renginys yra aktualus tiek pirkėjams, ieškantiems galimybės savo šaltojo sezono garderobą atnaujinti neišleidžiant didelių sumų, tiek ir dalyviams, norintiems išparduoti užsilikusius senų kolekcijų drabužius. „Tai – puiki proga kūrėjams atlaisvinti sandėlius ir sukaupti jėgas bei lėšas naujoms kolekcijoms. Na, o lankytojui – unikalus šansas nugvelbti originalius darbus už mažesnę kainą, kartais rasti dar nematytus bandymus parduodamų prototipų tarpe“, – tikina pašnekovė.

Partnerio nuotr./TAURI LOOK
Partnerio nuotr./TAURI LOOK

Renginio dalyviai galės įsigyti tokių drabužių dizaino ženklų kaip „Doke“, „K. Krupenyte“, „Aimi“, „Harmman“, „Downtown gurl“, „Coat creators“, „Saviti“, „Dear freedom“, „Vuj vuj“, „Flow femme“, „In mood“, „Tauri look“ gaminių, o aksesuarų ir juvelyrikos gerbėjų akis džiugins „erikahoc”, „MHT“, „Anima“, „Cult“ ir „Pintu“ prekių ženklai. Renginio organizatorė pabrėžia, jog šis dalyvių sąrašas yra nuolat pildomas, o jo pasikeitimus galima stebėti oficialiame popup.lt internetiniame puslapyje.

Partnerio nuotr./FLOW FEMME
Partnerio nuotr./FLOW FEMME

Tačiau svarbu tai, jog renginio formatas sukurtas ne tik apsipirkimui – atvykę į Ogmios miestą rugsėjo 20-22 dienomis čia galės praleisti nors ir visą dieną. Juk renginio erdvėje lauks ir begalė pramogų bei sėkmingus radinius atšvęsti kviečiantys Ogmios miesto restoranai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?