„Dior“ ir Rihanna „Paslaptingame sode“

Pradžioje buvo „Lancome“ romanas su Lupita Nyong'o – „Dvylikos vergovės metų“ žvaigždė tapo pirmąją juodaode šios prancūzų kosmetikos veidu. O šį pavasarį „Dior“ sulaužė konservatyvias tradicijas ir pasirašė sutartį su Rihanna – pirmąkart per 70 metų, kai egzistuoja senieji mados namai, jų ambasadore tapo tamsiaodė ritmenbliuzo atlikėja.
„Dior“ reklama su Rihanna
„Dior“ reklama su Rihanna / Steveno Kleino/„Dior“ nuotr.

Kampanija vadinasi „Paslaptingas sodas“ ir tai yra ketvirtoji teminės sesijos dalis. Ji pradėta kurti 2012 metais ir nuo to laiko jai pozavo tokios žvaigždės, kaip Charlize Theron, Natalie Portman, Marion Cotillard, Jennifer Lawrence.

Prie sesijos dirbo fotografas Stevenas Kleinas ir stilistas Melas Ottenbergas, ne pirmą kartą besirūpinantis atlikėjos stiliumi, Rihannos daina „Only If for a Night” iš būsimojo albumo – reklamos klipo garso takelis, o visi, kam teko laimė pridėti ranką prie šio įdomaus darbo, atkreipė dėmesį, kad dainininkė Versalyje jautėsi taip, it būtų gimusi sosto papėdėje, o ne Barbadose.

Steveno Kleino/„Dior“ nuotr. /„Dior“ reklama su Rihanna
Steveno Kleino/„Dior“ nuotr. /„Dior“ reklama su Rihanna

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų