Vakar Paryžiuje prasidėjo mados savaitė, truksianti iki spalio 5-osios. Vieni pirmųjų savo kitų metų šiltajam sezonui skirtą kolekciją Tuileries sode pristatė mados namai „Dior“.
„Per pandeminę krizę filmavome daug vaizdo įrašų. Manau, kad tai nėra tas pats, manau, jog tai visiškai kas kita, nes mada yra tai, ką darai scenoje“, – reuters.com cituoja „Dior“ kūrybos vadovę Marią Grazią Chiuri.
Dizainerė kolekciją kūrė remdamasi Marcu Bohanu, kuris tris dešimtmečius kūrė šiems mados namams ir garsėjo dėl to, kad praėjusio amžiaus septintajame ir aštuntajame dešimtmetyje modernizavo stilius, „atlaisvindamas“ siluetus.
M.G.Chiuri naujausioje kolekcijoje vyrauja ryškios spalvos, trumpi sijonai, derinami su prailgintais švarkais, sportinio stiliaus švarkelio ir šortų kostiumėliai, derinami su ilgaauliais suvarstomais batais.
Modeliai dar prieš prasidedant kolekcijos pristatymui užėmė savo vietas ant apvalaus tarsi stalo žaidimas podiumo, papuošto žaismingais Romoje gyvenančios menininkės Anos Paparatti darbais, kuriais buvo transliuojamos ironijos kupinos žinutės, pavyzdžiui, „Nesąmonių žaidimas“.
„Mados esmė taip pat yra žaidimas, žmonės naudoja drabužius, norėdami pasirodyti, apibūdinti save, linksmintis“, – sakė M.G.Chiuri.