Dizainerė A.Kuzmickaitė pristatė naujausią kolekciją: joje gausu spalvų, o drugeliai nutūpė ir ant vyrams skirtų derinių

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus Rotušėje viena garsiausių ir bene aktyviausiai kuriančių šalies drabužių dizainerių Agnė Kuzmickaitė pristatė savo naujausią prêt-à-porter kolekciją. Šią, jau aštuntąją, dizainerės kolekciją sudaro trys dalys, o, be moterims skirtų drabužių, ant podiumo išvydome ir vyrams skirtų derinių. Per kolekcijos pristatymą dizainerė nestokojo staigmenų – susirinkusiems gerbėjams parodė archyvinį trimatį suknelės modelį, kuris buvo pristatytas prieš 11 metų.
Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymo akimirkos
Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymo akimirkos / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Daktaro laipsnį turinti dizainerė A.Kuzmickaitė dalį trijų linijų kolekcijos vasario mėnesį pristatė viename svarbiausių pasaulio mados industrijos renginių – pagrindinėje Londono mados savaitės programoje, ir buvo ypač palankiai įvertinta tarptautinės mados bendruomenės. Tačiau gerbėjai Lietuvoje išvydo kur kas daugiau – beveik pusšimtį moterims ir vyrams skirtų drabužių modelių.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

A.Kuzmickaitei svarbus įvaizdžio išbaigtumas, pagrindo ir detalių harmonija, tad drabužių derinius dizainerė papildė ne tik ekstravagantiškais ilgaauliais ar šį sezoną ypač madingomis kepurėlėmis, bet ir drugelio raštu margintais dirželiais, pirštinėmis, galvos aksesuarais bei prie drabužių eilučių derančiomis „Calzedonia“ pėdkelnėmis.

Kasmet dizainerė vis labiau plečia savo kūrybos liniją ir pristato vis daugiau vyrams kurtų drabužių. Šiais metais ant podiumo – penki vyrams skirti deriniai, kuriuose puikiai dera adaptuotas drugelio raštas ir stilingas praktiškumas.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

Kolekcijoje plėtojamos trys į vieną kompoziciją sujungtos kryptys. Pirmoji – nuolat vystomas ir konceptualizuojamas drugelio prekių ženklas. Praėjusiais metais A.Kuzmickaitė sukūrė spelialų juodų drugelių baltame fone raštą, kuris labai pasiteisino, o juo puoštus drabužius mielai vilkėjo garsenybės, tarp jų – fotografė ir režisierė Nadia Lee Cohen, Noah Cyrus ir pasaulinio garso atlikėja Rita Ora.

Šiemet dizainerė padarė rašto negatyvą ir sukūrė baltais drugeliais juodame fone margintus kombinezonus, glaustinukes, sukneles ir kitus drabužius, kurie puikiai atspindi tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją, taip pamėgtą drąsių ir stilingų dizainerės klienčių.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

Taip pat A.Kuzmickaitei buvo svarbu paliesti šiuo metu ypač aktyviai plėtojamą ir aktualią ekologijos temą, nes erdvė, kurioje gyvename, pasak dizainerės, nėra monochrominė. Ji – spalvinga, prisotinta informacijos, tekstų ir logotipų.

Taigi eksperimentuoti su jau egzistuojančiais daiktais mėgstanti kūrėja naujam gyvenimui prikėlė ryškiaspalves dėvėtas sportines palaidines ir transformavo jas į figūrą pabrėžiančias stilingas sukneles, įspūdingus ekstravagantiškus aukštakulnius ir kepurėles.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

Per kolekcijos pristatymą buvo galima išvysti ir archyvinį trimatį suknelės modelį, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas prieš vienuolika metų.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

„Tendencijų ratas apsisuko ir daugiau nei prieš dešimtmetį kurta suknelė vėl atrodo aktualiai bei atitinka šio sezono spalvines tendencijas. Mados industrija vis dažniau atsigręžia į ekologiją, tad šis modelis – tarsi mano nebylus pritarimas, kad palaikau įdėją, jog svarbu lėtinti mados ciklą ir vengti neracionalios gamybos. Apskritai verčiant kūrybinės karjeros lapus išties smagu prisiminti vykusius modelius“, – mintimis dalijosi dizainerė.

Trečioji kolekcijos dalis sudaryta iš plunksnų, kurios ir šį sezoną išlieka reikšminga mados tendencija, pasiūtų drabužių ir ilgų, spalvingų sijonų su giliais skeltukais.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Agnės Kuzmickaitės 8-osios kolekcijos pristatymas

Galiausiai visos trys linijos sudaro vientisą kolekcijos kompoziciją, kuri nuo monochrominių raštų ir tamsių tonų pereina į nuotaiką žadinančias spalvas.

„Kuo ilgiau esu mados versle ir kuriu drabužius, tuo dažiau man kyla mintis, kad nebūtina į madą ar gyvenimą žiūrėti tik labai rimtai – derėtų dažniau sau leisti pasimėgauti spontaniškumo idėja ir kasdieniu džiaugsmu.

Kuo ilgiau esu mados versle ir kuriu drabužius, tuo dažiau man kyla mintis, kad nebūtina į madą ar gyvenimą žiūrėti tik labai rimtai.

Mes nuolat vertiname istorinį kontekstą, sekame naujienas žiniasklaidoje, socialinėje medijoje ir tam tikra prasme visuomet jaučiame kažkokias apokaliptines nuotaikas, kurios trukdo tiesiog džiaugtis. Todėl savo naująja kolekcija norėjau įkvėpti žmones mėgautis kiekviena akimirka tiek kasdien, tiek madoje ir neleisti nerimui užtemdyti šių pozityvių emocijų – tai šiuo metu yra ypač aktualu pasauliniu lygmeniu“, – kalbėjo A.Kuzmickaitė.

Kolekcijos pristatymo pabaigoje drauge su nuotakos suknele pasipuošusiu modeliu ant podiumo pasirodė ir pati dizainerė A.Kuzmickaitė. Ją aštuntosios kolekcijos pristatymo proga baltų rožių puokšte pasveikino ir vyras Saulius Prūsaitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis