Kvašytės kolekcija „Kelionė '83-13“ gavo Grand Prix, „The Best Designer Award 2015“, Vilniaus dailės akademijai pelnė geriausios dizaino mokyklos nominaciją.
Negana to, dizainerė gavo pagrindinį rėmėjų prizą – „Electra Cruiser“ dviratį, 500 eurų čekį, galimybę pasirodyti Rygos mados savaitėje ir IED vasaros stažuotę Milane ar Barselonoje. Visai neprasti rezultatai, turint omenyje, kad konkurse Liucija turėjo 46 konkurentus, kurie pristatė pačių įvairiausių stilių ir kokybės kolekcijas.
Mano kolekcija pasakoja apie teisingus santykius su tėvais, apie gamtos, paveldo išsaugojimą.
Kuo išskirtinis lietuvės darbas? „Kai grįžau iš stažuotės Islandijoje, su tėčiu daug kalbėjome apie kalnus. Ir pagalvojau: abu matėme kalnus, abu – menininkai. Dar išaiškėjo, kad į Reikjaviką pasiėmiau „Zenitą“ – kaip tik tą fotoaparatą, kurį jis vežėsi į Baikalą. Atsirado tiek sąsąjų, kad pamaniau: jau turiu visą kadruotę. Mano kolekcija pasakoja apie teisingus santykius su tėvais, apie gamtos, paveldo išsaugojimą. Kadangi kalbu apie dvi kartas, yra dvi grupės audinių: seni audiniai (net iš XX a. pradžios), nutrijų kailiai, kuriuos mano tėtis su seneliu išdirbinėjo, ir savo generacijai parinkti auksas, sidabras, žvyneliais siuvinėti audiniai, lateksas. Kalbu apie tai, kad žmogus yra laimingas tada, kai jo santykiai su aplinka – geri. Mes išnaudojame gamtos energiją: pavyzdžiui, saulės baterijos ar tos ant stogų esančios sidabro plokštės yra pavyzdys, kaip gražiai sutarti su gamta ir jai nekenkti. Tad ir tas keliautojas su savo blizgiu drabužiu tarsi paima saulės šviesą ir naudoja ją kaip energiją.“
Paklausta, kokių komplimentų po konkurso sulaukė, Liucija vardino, jog buvo pastebėti kaip tik tie momentai, kuriuos ji ir norėjo akcentuoti. Vieniems žiuri nariams labiausiai patiko netikėtas audinių derinimas, kitiems – kolekcijos koncepcija, treti svaigo dėl batų. IED mokyklos atstovas pabrėžė, jog šiais laikais svarbu kalbėti apie vertybes, susijusias su šeima, ir gyrė už drąsų požiūrio išsakymą.