Dizainerė Rimantė Rimgailaitė pristatė naujos koncepcijos proginių bei vestuvinių drabužių kolekciją

Ketvirtadienio vakarą Žemaitės verslo centre išskirtiniais šventiniais bei ekstravagantiškais sceniniais drabužiais garsėjanti drabužių dizainerė Rimantė Rimgailaitė pristatė proginių drabužių kolekciją vyrams ir moterims „A Myth About Love And Obsession”.
Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija
Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 3 Mada Stilius Grožis

Dizainerė pasakoja, kad įkvėpimo šaltiniu tapo žmonių elgesys socialiniuose tinkluose. „Besivystant technologijoms, internetas tapo neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi, o patys žmonės nepaprastai socialiomis būtybėmis, kurioms asmeninio gyvenimo viešinimas yra visiškai natūralus reiškinys. Viename tyrime JAV sociologai, antropologai ir psichologai tokią savęs demonstravimo formą lygina su narcisizmu ir sako, kad tai yra viena didžiausių XXI amžiaus visuomenės problemų.

Ir iš tiesų, internetiniai narcizai socialiniuose tinkluose nenuilstamai siekia pasitenkinimo, nusiraminimo bei naudos iškeldami grožio ir tobulumo kultą bei atsukdami jį į save. Kuo daugiau sekėjų ar „like“ paspaudimų, tuo daugiau pripažinimo. Man visa tai ir šiuolaikiniai internetiniai savimylos primena graikų mitą apie medžiotoją Narcizą, kuris, anot legendos, įsimylėjo savo atvaizdą vandenyje. Taigi, kolekcijoje analizuoju, kaip gi šiandien atrodo tas jaunuolis ir kokį narcizą jis vaidina“, – kolekcijos koncepcija dalijasi dizainerė R. Rimgailaitė.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija
Lukas Balandis / BNS nuotr./Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija

Kuriant kolekciją graikų mitas apie medžiotoją Narcizą buvo pasirinktas kaip metafora, o jos transliavimo objektu tapo gėlė narcizas, kurio konstrukciją taikydama skulptūrinio konstravimo – maketavimo metodą dizainerė sukūrė ir adaptavo klasikiniuose drabužiuose.

Taip pat narcizo idėja persipynė su dizainerei aktualia tvarumo ir audinių perdirbimo tema: kažkada močiučių rankomis megzti pledai atgijo ekstravagantiškų suknelių ir švarkų pavidalu.

Derindama skulptūrišką narcizo konstrukciją, trimačius elementus ir perdirbtus audinius dizainerė sukūrė beveik trisdešimties modelių proginių bei vestuvinių drabužių kolekciją vyrams ir moterims.

Pats kolekcijos pristatymas prasidėjo nuo dizainerės kurtais drabužiais pasipuošusios dainininkės Jevgenijos Redko pasirodymo. Tiesa, Jevgenija nebuvo vienintelis žinomas veidas ant podiumo – Rimantės Rimgailaitės kurtus drabužius demonstravo Milda Stasiulė, dainininkė Gabija Lokytė, o finalinės vestuvinės suknelės modeliu tapo dainininkė Eglė Jurgaitytė.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija
Lukas Balandis / BNS nuotr./Dizainerės Rimantės Rimgailaitės kolekcija

Ant podiumo kviestiniai svečiai taip pat išvydo dizainerės bei juvelyrikos prekės ženklo „What if“ kolaboraciją – modeliai žengė pasipuošę specialiai šiam pristatymui juvelyrės Kristinos Skaržinskienės sukurtais papuošalais. Renginyje pristatyta ir dar viena kolaboracija – tai bendradarbiaujant su kosmetikos prekės ženklu „Moon“ Rimantės Rimgailaitės sukurti rankų kremai.

Nors šis pristatymas dizainerės karjeroje pirmasis, šou stebėjo gausus būrys dizainerės bičiulių bei klientų, tarp kurių ir žinomi veidai. „Esu labai laiminga surengusi tokios didelės, skirtingos ir sudėtingos kolekcijos pristatymą. Pamenu, dar prieš šou, žiūrėjau į finalinę, vestuvinę suknelę ir galvojau tai ir esu aš, būtent tokia yra mano kūryba. Iš tiesų, būtent kuriant šią kolekciją susipynė mano ilgametė patirtis ir išsigrynino braižas bei tolimesnis mano, kaip dizainerės kelias“, – mintimis po kolekcijos pristatymo dalijasi dizainerė Rimantė Rimgailaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis