Dizainerė Toma Jankauskaitė pristato suknelių kolekciją ir naują prekės ženklą

Šis sezonas dizainerei Tomai Jankauskaitei – ypatingas. Vis didesnio populiarumo Lietuvoje ir svetur sulaukianti kūrėja pristato ne tik šaltajam sezonui skirtą naują suknelių kolekciją, bet ir naują prekės ženklą „Studio Toma“.
T.Jankauskaitė (dešinėje) ir jos kolekcijos „Studio Toma“ modeliai
T.Jankauskaitė (dešinėje) ir jos kolekcijos „Studio Toma“ modeliai / G.Gedminaitės ir E.Pinikienės nuotr.

„Atėjo metas pokyčiams. Išaugau iš aksesuarų gamybos, kai atsirado poreikis įamžinti juos ant minimalistinių, šiek tiek romantiškų, švaraus silueto suknelių, kurios atskleistų papuošalo grožį. Tokių suknelių pirkti neradau, tad ėmiau jas kurti pati. Klienčių susidomėjimas vis augo. Noras iš esmės atsinaujinti vystėsi natūraliai, harmoningai.

Myliu tai, ką darau, įdedu daug darbo ne tik į suknelių, aksesuarų kūrimą, bet ir į ženklo komunikaciją, jo pateikimą. Noriu, kad kiekvienai klientei teigiamas emocijas teiktų ir pirkinys, ir jo įpakavimas. „Studio Toma“ – daugiau nei pasikeitęs pavadinimas. Tai į naują rūbą įvilkta, ilgai puoselėta, gryninta kūrybinė kalba“, – pranešime spaudai pasakoja dizainerė, iki šiol kūrusi „Toma Accessories“ vardu.

Gretos Gedminaitės nuotr./Toma Jankauskaitė
Gretos Gedminaitės nuotr./Toma Jankauskaitė

Prieš aštuonerius metus Kaune savo kūrybos istoriją nuo vienetinių rankų darbo papuošalų pradėjusi T.Jankauskaitė jau penktus metus sėkmingai kuria modernioje studijoje-dirbtuvėse Vilniaus senamiestyje. Dizainerės darbai keliauja pas klientes iš Lietuvos, kitų Europos šalių, Amerikos, Azijos, Australijos. Jos kūryba atpažįstama iš nuosekliai kiekvieną sezoną pristatomų preciziškų suknelių ir aksesuarų kolekcijų, o socialinis tinklas „Facebook“ jau vienija per 30 tūkst. dizainerės kūrybos gerbėjų.

Paklausta, kokia kūrybos sėkmingo augimo paslaptis, dizainerė teigia, kad tai – jos kūrinių universalumas ir praktiškumas: „Su ta pačia suknele galima atrodyti labai skirtingai: vienaip – sujuosus dirželiu, kitaip – palikus laisvai krentančią. Suknelės tinkamos ir į darbą ir į vakarėlį. Pakeitus aksesuarus ar avalynę, įvaizdis gali transformuotis nuo kasdieniško iki puošnaus“.

G.Gedminaitės nuotr./„Studio Toma“ kolekcija
G.Gedminaitės nuotr./„Studio Toma“ kolekcija

„Studio Toma“ rudens-žiemos kolekcijoje – penki dizainerės mėgstamiausių kirpimų suknelių modeliai. T. Jankauskaitė siūlo įvairias kiekvieno jų spalvų variacijas, pradedant klasikinėmis juoda, raudona, baigiant šį sezoną karaliaujančiais dryžiais ir margaspalviais raštais. Suknelės išsiskiria bohemiškais akcentais – dirželiais su spalvingais kutais, raukiniais.

"Visi modeliai – artimi mano pačios stiliui. Tai dabar ypač madingos midi ilgio suknelės, modeliai pūstomis rankovėmis, laisvų siluetų suknelės ir keletas klasikinių, tiesaus bei įliemenuoto kirpimo variacijų. Jau ne pirmą sezoną žaviuosi įvairiais raštais, tad ir šįkart parinkau kelis etno stiliumi margintus audinius. Kaskart ieškau įdomių, nematytų, gana ryškių spalvų, bet nepamirštu ir klasikinių – praktiškų, tamsių. Medžiagas kolekcijai parsivežiau iš Italijos. Šaltajam sezonui tradiciškai parenku šiltus, minkštus, odai malonius audinius – vilną, viskozę", – pasakoja T.Jankauskaitė.

Kolekcijos fotosesija vyko Lietuvos pajūryje, Smiltynėje. „Tai fotografės Gretos Gedminaitės idėja. Su ja sėkmingai bendradarbiaujame ne pirmą kartą. Buvome nusiteikę blogam orui, bet ta rudens diena buvo stebuklingai saulėta. Su kūrybine komanda juokėmės, kad taip karšta, lyg fotografuotume vasaros kolekciją“, – prisimena Toma.

Fotografė: Greta Gedminaitė.

Makiažas: Alina Silivanova.

Asistentė: Krista Sabaitytė.

Modeliai: Aistė, Gabrielė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų