Didžiulė – 134 modelių – kolekcija, ne veltui pavadinta „Karalyste“, buvo suskirstyta į tris dalis: rafinuotą, atsipalaidavusią ir skirtą vakarui. Į šią kolekciją dizaineris sudėjo britų gyvenimo būdo akcentus ir ją pavadino tų akcentų mišiniu.
R.Tisci, kaip kūrybos vadovo, tikslas yra atkurti visapusišką „Burberry“ mados namų pusiausvyrą. Tai vizija, kurią pristatė vakarui skirta apranga – septynios juodos džersio suknelės blizgančiais krašteliais, o dizaineris prakalbo apie rafinuotumo būtinybę.
„Žinau, kad visi kalbame apie gatvę, ir aš tai dariau vienas pirmųjų, bet mes pamirštame rafinuotą kirpimą ir Savile Row (garsioji Londono gatvė, kurioje buvo įkurta pirmoji siuvykla – red.) siuvimą“, – Vogue.com cituoja dizainerį.
Kviečiame pasižvalgyti, kaip R.Tisci šios kolekcijos drabužiais pavyko perteikti britų – moterų ir vyrų – gyvenimo būdą.