Kol 31-ų amerikiečių dizaineris W.Gordonas užkulisiuose ruošėsi savo debiutui, mados namų įkūrėja C.Herrera su vyru ir keturiomis dukterimis įsitaisė tarp kitų garbių svečių pirmoje eilėje. Pasak W.Gordono, C.Herrera prieš kolekcijos pristatymą atsiuntė jam žinutę linkėdama sėkmės.
W.Gordonui ne svetimos spalvos, raštai, energija ir džiaugsmas – skiriamieji šių mados namų bruožai. Tačiau yra ir šiokių tokių skirtumų, palyginti šią kolekciją su praėjusių metų, kai dirbo drauge su C.Herrera.
Vienas akivaizdžiausių – mini sijonų trio, kuriuos jis „suporavo“ su vienu esminių mados namų drabužių – poplino marškiniais ar japonių moksleivių švarkais.
W.Gordono teigimu, daugelis jo pažįstamų jaunų moterų nėra linkusios skirstyti dieninių ir vakarinių drabužių, vis dėlto beveik pusę kolekcijos buvo skirta proginiams drabužiams – daugiausia, žinoma, ilgoms, plevėsuojančioms spalvingoms suknelėms.
Atstovauti tokiems garsiems mados namams jaunam kūrėjui yra iššūkis, tačiau, pasak W.Gordono, kai dirbant ateljė jį apima stresas, dizaineris prisimena C.Herreros pasakytus žodžius: „Mielasis, tai tik suknelė.“