Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dolce & Gabbana“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijoje atsispindi Sicilijos kultūros istorija

Italų mados namai „Dolce & Gabbana“ Milane vykstančioje mados savaitėje pristatė savo 2021 m. pavasariui ir vasarai skirtą kolekciją. Tiesa, itin margą ir spalvingą. Dedikuotą vieno dizainerių – Domenico Dolce – gimtinei Sicilijai ir jos daugiakultūrei istorijai.
„Dolce & Gabbana“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
„Dolce & Gabbana“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / Vida Press nuotr.

„Sicilijos skiautiniai“ – taip pavadinta kitų metų šiltajam sezonui skirta mados namų kolekcija, nes dizaineriai D.Dolce (kuris yra iš Sicilijos) ir Stefano Gabbana nutarė pagerbti mėgstamos salos daugiakultūrę istoriją, sukurdami vienetinius drabužius iš įvairių laikotarpių, turėjusių įtakos kultūrai, – nuo ispanų iki arabų ir normanų, elementų, rašo vogue.co.uk.

„Supratome, kad tai jau darėme 1993-iaisiais, semdamiesi įkvėpimo iš visiškai kito pasaulio – aštuntojo dešimtmečio, – vaizdo įraše sakė S.Gabbana. – Taigi nuėjome į archyvą ir atkūrėme tą patį švarką, tą pačią liemenę, tą patį sijoną, tuos pačius marškinius, tas pačias kelnes.“

Pasak dizainerio, dabar jie kalba ne apie madą, o apie stilių. „Dolce & Gabbana“ šią kolekciją paskyrė išradingumui vieną dalyką pritaikant kitam tikslui, šiuo atveju – naują garderobą susikuriant iš seno.

„Ši kolekcija apie tai, kad neišmestume net seniausio daikto. Galite turėti senus megztinius, kelnes, marškinius ir iš jų perdaryti ką nors nauja. Mums svarbu tai, kad prie kiekvieno kūrinio prisilietė įgudusios rankos“, – sakė D.Dolce, pabrėždamas amatininkų palaikymo svarbą.

„Tikimės, kad jaunoji karta gali branginti šio tipo meną“, – užbaigė S.Gabbana.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?