„Dolce & Gabbana“ nėra pirmoji kompanija, panaudojusi dronus mados šou. Anot „Business Insider“, 2015 metais „Betabrand“ drabužių kompanija pasitelkė šiuos aparatus, demonstruodama modelius Silicio slėnyje.
O kaip patys drabužiai? Vėl ryški religinė linija – kryžiai, angelai, Dievo motinos portretai ir net Popiežiaus drabužius primenantis ansamblis. Mados nusidėjėlė – ryškiai šviečia užrašas ant marškinėlių.
Viskas, kaip ir dera „Dolce & Gabbana“ braižui, ryšku, su aiškia žinute, raštų ir dekoro elementų perteklius čia neatrodo beskonybė. Viskas tarnauja vientisam įvaizdžiui – moters, kuri gali būti visokia: ir rožiniai švelni, ir juodai negailestinga, ir gėliškai romantiška, ir nėrinių eilėmis gundanti, ir pankiškai įžūli.
Flirtas, šventumas, jausmai, paslaptis – tokiais kodiniais žodžiais galėtume apibūdinti naujausią „Dolce & Gabbana“ kolekciją. Pasižvalgykite: