„Manėme, kad sukursime ne ką nors panašaus, bet tokios pat nuotaikos kaip ta 2000 m. kolekcija. Išeiname iš tamsaus laiko (pandemijos – aut.) ir norime mėgautis gyvenimu. Mes norime šviesos“, – vogue.com cituoja užkulisiuose apie naujausią kolekciją pasisakiusį S.Gabbaną.
Veidrodinis podiumas, paskendęs prožektorių šviesose, blizgesys, trumpi sijonai, žvilgančios suknelės ir rankinės, kristalais dekoruoti švarkai, kelnės ir palaidinės, ant diržų nutūpę „D&G“ logotipai, smagų vakarėlį primenanti muzika – kolekcijos pristatymas ne tik nukėlė į praėjusio amžiaus dešimtąjį dešimtmetį, bet ir spinduliavo pozityvumą, jį stebintiems leido atitrūkti nuo realijų ir pasinerti į išsiilgtą emociją – kad viskas vėl bus gerai, kad pasaulis grįš į savo vėžes.
Viena išskirtinių užburiančios kolekcijos, peržengiančios džiaugsmo ir optimizmo ribas, kolekcijos detalių – ant marškinėlių besipuikuojantis atlikėjos ir aktorės Jennifer Lopez atvaizdas.
Mados namų „Instagramo“ paskyroje rašoma, kad šie rožinės ir melsvos bei baltos spalvos marškinėliai be rankovių, ant kurių – J.Lopez atvaizdas ir kristalais išsiuvinėtas atlikėjos vardas, dedikuoti J.Lopez.
Kaip teigiama, mados namai išdidžiai palaiko atlikėją ir ne pelno siekiančią organizaciją „Global Citizen“ – šeštadienio vakarą J.Lopez koncertavo muzikiniame renginyje „Global Citizen Live“ Centriniame parke Niujorke. Šiuo renginiu, kurio koncertai 24 valandas vyko visame pasaulyje, buvo siekiama atkreipti žmonių dėmesį į klimato kaitą, lygias galimybes skiepytis ir badą.
Pristatę naujausią kolekciją dizaineriai sulaukė gausių ją stebėjusios publikos ovacijų, taip pat ir daugybės palaikančių, sveikinančių, besižavinčių komentarų, kuriuose kolekcijos pristatymas vadinamas kaip tik tuo renginiu ir reginiu, kurio dabar labai reikėjo.