Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Donna Karan“ be Donnos Karan

Amerikiečių dizainerė Donna Karan pasitraukia iš savo mados namų meno direktorės posto. Ji palieka kompaniją, kurią kūrė 30 metų, ir toliau ketina plėtoti savo projektą „Urban Zen“ (kosmetikos priemonių linija, aksesuarai, papuošalai, namų apyvokos daiktai), atsidėti labdaringai veiklai: Karan darbuojasi ekologijos, švietimo ir paveldo apsaugos srityse.
Dizainerė Donna Karan
Dizainerė Donna Karan / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Mada

Viena populiariausių Amerikos mados kūrėjų išgarsėjo unikalia koncepcija „Septyni paprasti daiktai“ (taip vadinos ir pirmoji Karan kolekcija). Pasak jos, kiekviena moteris, gyvenanti didmiestyje, savo spintoje privalo turėti septynis drabužius, kurie galima kaitalioti tarpusavyje ar derinti; jie ir sudaro garderobo pagrindą. (Pačios dizainerės septynetas: megztinis, tamprės, kelnės, odinė striukė, palaidinė, kostiumas ir patogi suknelė). Visa kita – tik papildomi elementai. 

Vida Press nuotr./Dizainerė Donna Karan
Vida Press nuotr./Dizainerė Donna Karan

Kitaip nei daugelis mados kūrėjų, Karan teikė pirmenybės kasdienių, žemiškų drabužių linijoms ir visada pabrėžė, jog tai, ką daro ji, skirta visoms. 

TAIP PAT SKAITYKITE: Galliano po „Maison Margiela“ stogu su triumfu grįžo į Paryžiaus aukštosios mados savaitę

Naujieji  „Donna Karan“ šeimininkai – prancūzų prabangos prekių koncernas LVMH, nupirkęs mados namus 2001 m. – pareiškė kol kas pristabdantys pirmąją mados liniją, o visą dėmesį sutelks į demokratiškesnę jaunimui skirtą „DKNY“. 

Vida Press nuotr./DKNY parduotuvės vitrina
Vida Press nuotr./DKNY parduotuvės vitrina

Paskutinės Karan kurtos kolekcijos - 2015–2015 ruduo–žiema ir 2016 m. kruizinė kolekcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos