Kol kas pasirodė dvi „Dior“ papuošalų linijos „Rose des Vents“ reklaminės nuotraukos su 29-erių Emilia Clarke, jų autorius – žymusis mados fotografas Patricke’as Demarchelier.
Nuotraukose aktorė tamsiaplaukė, vienoje jų ji vilki itin atvirą baltą palaidinę, prie šviesaus rūbo priderintas minimalus makiažas ir ilgutėlis „Dior“ vėrinys, antrojoje nuotraukoje aktorė vilki juodą megztuką aukštu kaklu, jos veide ryškiai šviečia sodriai raudonos lūpos, o kaklą ir riešą puošia vėrinys ir apyrankė su melsvų tonų brangiaisiais akmenimis. Skelbiama, jog „Dior“ papuošalų kampanija su Clarke Prancūzijoje oficialiai startuos šį penktadienį.
Kasdienybėje mažai ką bendro su savo seksualiąja heroje turinti aktorė, apžvalgininkų pastebėjimu, iškilmingoms progoms pastaruoju metu ėmė rinktis beveik išskirtinai mados namų „Dior“ sukneles. Jau tapo kone įprasta, jog tokios išskirtinės vienos ar kitos žvaigždės simpatijos vienam prekės ženklui liudija apie būsimą glaudesnį bendradarbiavimą.
Iki šiol Emily Clarke nebuvo labai ryški reklaminių kampanijų žvaigždė, tačiau išskirtinis jos vaidmuo „Sostų karuose“ jau pelnė jai ne vieną titulą, vienas jų – neseniai vyriškai auditorijai skirtas žurnalas „Esquire“ paskelbė aktorę 2015 metų seksualiausia pasaulio moterimi.
„Sostų karų“ žvaigždė tapo pirmuoju „Dior“ papuošalų linijos veidu, tačiau šiuo metu su šiuo prancūzų prekės ženklu bendradarbiauja – atskiras jos linijas ir produktus reklamuoja – visas būrys „pirmos lygos“ garsenybių: Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Charlize Theron, Rihanna, Marion Cotillard, Johnny Deppas ir Robertas Pattinsonas.