Nors kai kam tai gali atrodyti kaip juokingas pokštas, Ch.Sasko ir T.Fieldas į savo produktą žiūri rimtai.
Žinutėje, kuria vaikinai pasidalijo savo puslapyje instagrame, asmuo klausia, ar šie bikiniai – rimtas reikalas ar tik pokštas, o vyrukai atsako, kad tai tikra ir rimta, nes jie išleido 5 tūkst. dolerių ir planuoja turėti 250 tokių bikinių vienetų.
Paklaustas, kaip gimė tokia idėja, Ch.Sasko interviu „blogTO“ sakė:
„Mes pradėjome vaikščioti į bernvakarius ir vilkėti beprotiškus maudymosi kostiumėlius, tada internete pamatėme imtynių triko ir pamanėme, kad tai galėtų būti maudymosi kostiumėlis.“
Ir pridūrė: „Jie buvo nuostabūs, tačiau buvo permatomi. Norėjome sukurti ką nors, ką iš tikrųjų būtų galima vilkėti maudantis, taigi pradėjome ieškoti gamintojų ir radome.“
Chadas ir Tayloras savo verslo ėmėsi dar tik prieš savaitę, bet šių vyrams skirtų bikinių jau galima rasti prekyboje.
Svarbiausias dalykas, kurį reikia žinoti apie šį prekių ženklą, kad visa tai – apie linksmybes, ir niekas į save nežiūri per daug rimtai. Tiesą sakant, tai yra atsakas į drąsias naujas vyrų mados tendencijas.
„Mes norėjome sukurti maudymosi kostiumėlį, kurį būtų smagu vilkėti vaikštant paplūdimyje, einant į bernvakarius ar dalyvaujant festivaliuose, – sakė Ch.Sasko ir juokaudamas pridūrė:
– Ši vasara nėra tinkamiausia pradėti šį verslą dėl koronaviruso, tačiau šis brokinis gali būti puikus būdas išlaikyti žmones dviejų metrų atstumu nuo jūsų.“