„Ducktail Rainwear“ pristato naujausią lietpalčių kolekciją – ir žmonėms, ir šunims

Jau ne pirmus metus lietuviško prekių ženklo „Ducktail Rainwear“ naujoji kolekcija lietaus mylėtojus pasiekia pavasario ir vasaros sandūroje. Šį lietingą birželio mėnesį prekių ženklas pristato naujus modelius ir spalvas. Jo įkūrėja Vigita Garbuzaitė pranešime žiniasklaidai dalijasi, kad naujoji kolekcija taip pat yra visiškai tvari bei pasiūta Lietuvoje, o aukštos kokybės audiniai yra pagaminti Prancūzijos regione.
„Ducktail Rainwear“ naujos kolekcijos modeliai
„Ducktail Rainwear“ naujos kolekcijos modeliai / „Ducktail Rainwear“ nuotr.
Temos: 2 Mada Lietpaltis

„Nuo tada, kai buvo išleista paskutinė kolekcija, prekių ženklas transformavosi į tvarų, kurio asortimente liko vos keli vienetai produktų, pagamintų iš neperdirbtų medžiagų“, – džiaugiasi V.Garbuzaitė.

Kiekvienais metais šiltuoju laikotarpiu prekių ženklas pristato naują modelį, apsaugojantį nuo oro negandų ištisus metus. Šįkart yra paruošęs net du lietpalčių modelius: unisex tipo lietpaltį – mėgstantiems patogumą ir funkcionalumą, ir lietpaltį šunims – skirtą norintiems susiderinti su savo mažaisiais keturkojais draugais.

V.Garbuzaitės teigimu, jos kuriami gaminiai pasižymi ilgaamžiškumu ir laikui nepavaldžiais modeliais, papildytais funkcionaliomis detalėmis. Moteris pasakoja, kad kuriant naująjį lietpalčio modelį įkvėpimo buvo ieškota mūsų kasdieninėje aplinkoje. Marila modelis, pavadintas pagal žilosios anties lotynišką pavadinimą, yra įkvėptas modernaus žmogaus, mėgstančio intensyvų gyvenimo būdą, skubančio besikeičiančioje miesto aplinkoje, tačiau visada atrandančio laiko sugrįžti į gamtą.

Naujasis šio lietpalčio oversized siluetas neriboja judesių, o funkcionalūs sprendimai (nusegama kaukė ir atšvaitai) apsaugo žmogų net tamsiausiu paros metu. Lietpalčio išskirtinė detalė yra rankovės kišenė su prieš metus pasikeitusiu prekių ženklo origamio logotipu, atspindinčiu įmonės vertybes – kruopštumą ir dėmesį detalėms.

Kartu su naujuoju lietpalčiu, skirtu moterims ir vyrams, pristatoma ir kita ilgai laukta naujiena – šunų lietpaltis, pasižymintis reguliuojamomis detalėmis, kurios leidžia lietpaltį pritaikyti skirtingoms šunų veislėms. Pasak V.Garbuzaitės, klientai dažnai teiraudavosi, ar planuose yra šunų lietpaltis, todėl ir buvo imtasi jį kurti.

Lietpalčių pristatymui skirtoje fotosesijoje siekiama atskleisti prekių ženklo stiprų ryšį su gamta, iš kurios nuolatos semiamasi įkvėpimo juos kuriant.

„Turėjome galimybę daryti fotosesiją užsienyje, tačiau atsižvelgę į savo vertybes (visa produkcijos linija yra Lietuvoje) pasirinkome savą pajūrį, kuris yra kur kas artimesnis mūsų sielai“, – sako V.Garbuzaitė. Išskirtiniame Baltijos jūros ir Preilos paplūdimio peizaže fotosesijos modeliai ieško atokvėpio, šilumos ir harmonijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis