Eurovizijos mados renginyje Vienoje Lietuvai atstovaus Laura Dailidėnienė

Gegužę Austrijos sostinėje Vienoje vyksiančiam Eurovizijos dainų konkursui ruošiasi ne tik atlikėjai ir jų komandos. Konkurso atidarymo proga čia vyks ir mados dizaino renginys „Fashion For Europe“. Lietuvai jame atstovaus drabužių dizainerė Laura Dailidėnienė.
Laura Dailidėnienė
Laura Dailidėnienė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Lietuviško prekės ženklo „Daili“ kolekciją gegužės 18-osios vakarą išvys tūkstančiai Vienos miesto rotušės aikštėje susirinksiančių žiūrovų. Laura Dailidėnienė pasirodys kartu su 13 kitų Eurovizijos šalių mados atstovais. Savo kūrybą demonstruos tokie garsūs dizaineriai, kaip Lena Hoschek (Austrija), Ivana Helsinki (Suomija), Michael Michalsky (Vokietija) ir kiti. 

Dizainerė Laura Dailidėnienė į Vieną veš specialiai sukurtą 2015 pavasario/vasaros drabužių kolekciją „Vilnius Cityscape”, skirtą  šiuolaikiškai moteriai, vertinančiai kokybę ir išskirtinumą. Dizainerė su šia kolekcija neša žinutę apie Vilnių ir tuo pačiu kviečia jį aplankyti.

Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcija „Cityscape“
Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcijos „Cityscape“ modelis

„Fashion For Europe“ – tai oficialus Eurovizijos „kaimelio” miesto rotušės aikštėje atidarymo renginys, kuriuo siekiama telkti Europą ne tik dainomis. Dalyvaujančių šalių atstovai mėgins tiesti tiltus pasitelkdami madą. Be Lietuvos, Austrijos, Suomijos, Vokietijos dizainerių savo kolekcijas pristatys ir Armėnijos, Albanijos, Azerbaidžano, Belgijos, Italijos, Izraelio, Juodkalnijos, Šveicarijos, Lenkijos ir Rumunijos atstovai. Laurą Dailidėnienę, kaip Lietuvos atstovę šiame mados renginyje, išrinko Nacionalinė mados dizainos asociacija. 

Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcija „Cityscape“
Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcijos „Cityscape“ modelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis