Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fendi“ sėkmė: pardavimus augino monstriški aksesuarai

Jei kreiva šypsena palydite moteris, savo rankines papuošusias pūkuotais aksesuarais, gal verta pradėti žvelgti į juos rimčiau? Italų prabangos prekės ženklas „Fendi“, apibendrinęs 2015-ųjų rezultatus, skelbia, jog pernai kompanijos pardavimai išaugo daugiau kaip 50 proc., o ryškiausiai prie to prisidėjo monstriškų aksesuarų linija – rankinės, kuprinės, šaliai ir spalvoti kailiniai karuliai.
„Fendi“ pop-up parduotyvės Tokijuje atidarymas
„Fendi“ pop-up parduotyvės Tokijuje atidarymas / Vida Press nuotr.

Spalvingi aksesuarai, papuošti juokingais monstrų veidais ir kailiniai karuliai nėra praėjusių metų naujiena – „Fendi“ monstriukai pasauliui pristatyti 2014 metais ir kone iškart tapo tikru hitu (nepaisant monstriškos pirmųjų aksesuarų kainos, pavyzdžiui, daugiau kaip 1500 JAV dolerių už spalvotą pūkuotą, ne itin funkcionalų daikčiuką). Žinoma, prie to žymiai prisidėjo tokios žvaigždės, kaip Kendall Jenner, Cara Delavingne ir kitos ryškiausios socialinių tinklų karalienės.

Vida Press nuotr./Chiara Ferragni
Vida Press nuotr./Tinklaraštininkė Chiara Ferragni
Vida Press nuotr./Cara Delavingne
Vida Press nuotr./Cara Delavingne 

Kompanija greitai sumojo, jog naujoji aksesuarų linija turi tikrą sprogstamąjį užtaisą. 2014 m. pabaigoje monstrų „šeima“ labai pagausėjo – pristatytos ir įvairiaspalvės skirtingų dydžių šios linijos rankinės, kuprinės, kailiniai monstrai nutūpė ant pirštinių, kepurių ir šalių. Prie rankinės tapo įmanoma prisisegti patį „Fendi“ kūrybos vadovą Karlą Lagerfeldą – sukurtas ir jį primenantis karulis, švelniai pakrikštytas „Karlito“.

Vida Press nuotr./Karlas Lagerfeldas
Vida Press nuotr./Karlas Lagerfeldas

2015-aisiais „Fendi“ rankinės, delninės ir karuliai itin dažnai puošė ir žymias, ir niekam nežinomas mados savaičių viešnias, kailiniais karuliais savo rankines dabino Olivia Palermo, Gigi Hadid, Solange Knowes ir daugybė kitų žvaigždžių. O kai prie jų prisidėjo dar ir aktyviosios prabangos aksesuarų pirkėjos iš Kinijos ir Japonijos – monstrai ėmė šmėžuoti visur (o progresyviausios madistės – dairytis kito „karšto“ aksesuaro). 

Vida Press nuotr./Erykah Badu
Vida Press nuotr./Erykah Badu
Vida Press nuotr./Rankinė
Vida Press nuotr./Rankinė
Vida Press nuotr./Gatvės stilius
Vida Press nuotr./Gatvės stilius 

Panašu, jog konkurentų sėkmė ką nors panašaus paskatino sukurti ir kitus prekių ženklus – šiuo metu galima įsigyti ir „Michael Kors“ ar „Phillip Lim“ kailinių karulių, kurių kainos įvairuoja nuo keliasdešimties iki kelių šimtų JAV dolerių. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai