Fotošopo eksperimentai: kaip 25-iose skirtingose šalyse atrodo tobulos moters portretas

JAV gyvenanti ir dirbanti žurnalistė Esther Honig nusprendė atlikti eksperimentą ir pasižiūrėti, kaip 25-ių skirtingų šalių nuotraukų redaktoriai naudodami fotošopo programą pakeistų jos portretą.
Fotografija
Fotografija / „Shutterstock“ nuotr.

„Padarykite, kad atrodyčiau graži“, – tokį prašymą kartu su savo nuotrauka Esther išsiuntinėjo 40-čiai nuotraukų redaktorių 25-iose šalyse. Šiuo eksperimentu žurnalistė siekė išsiaiškinti, kiek moters grožio suvokimą veikia kultūrinės kiekvienos šalies vertybės, rašo huffingtonpost.com.

Sulaukusi atgal persiųstų savo nuotraukų, Esther išties nustebo pamačiusi, kiek stipriai grožio suvokimą veikia tam tikros šalies kultūra. Žurnalistę labiausiai pribloškė jos nuotrauka, kurią redagavo Maroko nuotraukų redaktorius – joje buvo ne tik pakeistas nuotraukos fonas, merginos makiažas, bet ir apranga. Esther nuotraukoje buvo papuošta hidžabu. O tai, anot žurnalistės, pademonstravo ne tik kultūrinį, bet ir religinį šalies išskirtinumą.

Galimybė pamatyti tiek daug kartų redaguotą savo pačios atvaizdą šiek tiek paveikė ir Esther savęs suvokimą.

„Aš pati savo noru sugalvojau šį eksperimentą ir buvau išties patenkinta jo rezultatais, tačiau negalėjau neatkreipti dėmesio į savo veido trūkumus – tarkime į nelygią savo veido spalvą, kurią pakeitė praktiškai visi nuotraukų redaktoriai. Išties keista matyti savo atvaizdą, kuris kai kuriose nuotraukose ganėtinai kardinaliai pakeistas", – pasakojo žurnalistė.

Savo projektą „Before & After“ (liet. „Prieš ir po“) pavadinusi žurnalistė tikina, kad fotošopas leidžia bent nuotraukose išgauti realybėje ne taip lengvai pasiekiamus tobulo grožio standatus, tačiau net ir tas grožis kiekvienoje šalyje suvokiamas visiškai skirtingai.

Daugiau Esther Honig nuotraukų rasite paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis