G.Martirosianaitė – apie save, pomėgius, stilių ir miestą, su kuriuo eitų į pasimatymą

Mados prekių nuomos projektas „Rent Boutique“ pristato socialiai atsakingos mados kampaniją „I'm THAT girl“ (liet. „Aš esu TA mergina“). Ją sudaro įkvepiantys pokalbiai su Lietuvoje žinomomis ir savo gyvenimo būdu įdomiomis moterimis – apie mados vartojimą, jų stilių, laisvalaikį ir kitus moteriškus dalykus. Antroji kampanijos herojė – radijo laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė.
Gabrielė Martirosianaitė
Gabrielė Martirosianaitė / Deimantės Dubauskaitės nuotr.

„I'm THAT girl“ – tai moteris, kuri pasitiki savimi, yra unikali savo požiūriu ir apsirengimo stiliumi, ji nesivaiko greitos mados tendencijų, o veikiau formuoja savitą gyvenimo būdo filosofiją.

Apie pomėgius, laisvalaikį, kuo domisi, stilių, atsakingą mados vartojimą ir daug kitų dalykų kalbamės su G.Martirosianaite, vilkinčia naujas drabužių nuomos projekto sukneles, neseniai duris atvėrusiame restorane „Amandus“.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė

– „Im THAT girl“ yra oficiali mūsų kampanijos žinutė. Kokia mergina esi Tu?

– Tokia kaip visos, bet ir kitokia nei visos! (juokiasi) Sunku save apibūdinti, bet man vis atrodo, kad esu įvairiausių savybių mišinys. Aš – ir išsiblaškiusi svajotoja, kuriai rūpi visi ir kuri jaudinasi dėl viso pasaulio problemų, ir romantikė, kuri prabyla eilėmis ir poemomis, tuo pačiu ir užsispyrusi bei neperkalbama savo tikslo siekėja, kuri daug dirba ir nori savo vienos jėgomis pasiekti daugybę dalykų. O trumpiau – gal aš tiesiog visai geras žmogus?

– Vaikystėje buvai labiau princesės ar Pepės Ilgakojinės tipo mergina?

– Žinau viena – princesė tikrai nebuvau! Augau Akademijos miestelyje, kuriame daug gamtos ir jokio miestams būdingo šurmulio ar skubėjimo. Vasaras leisdavau pas senelius kaime Mosėdyje arba Šilutėje. Tad esu bandžiusi daryti daugybę dalykų ar darbų, kurių princesės net nežino egzistuojant! (juokiasi)

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė

– Kokia yra šiuolaikinė mergina? Kuo ji domisi, ką ji veikia, kur eina?

– Man atrodo, kad šiuolaikinės merginos tokios skirtingos, jog jų neįmanoma sutalpinti į vieną bendrą apibrėžimą. Individualumas ir išskirtinumas tampa pranašumu. Mano akimis, šiuolaikinė mergina yra išsilavinusi, savo tikslų siekianti jauna moteris, kurią domina ir aktualiausios pasaulio naujienos, ir nauji receptai. Tokia, kurią galima sutikti ir parodoje, ir kokteilių bare.

– Suknelė, lyg jau įprasta, yra neatsiejamai gretinama su moteriškumu. Kaip atrodytų suknelė, kuri reprezentuotų Tave – Tavo charakterį, manierą, stilių?

– Tokią suknelę jau teko vilkėti. Ji – „Mas924“ kūrinys. Raudona, prigludusi, žemę siekianti klasikinė suknelė su giliu skeltuku, petnešėlėmis ir lyg korsetu, puikiai formuojančiu moteriškus privalumus (šypsosi).

– O kaip Tave pamatytume apsirengusią kasdien?

– Net sunku nupasakoti. Kartais aprangą tenka keisti kelis kartus per dieną, nes mano diena dažniausiai susideda iš dviejų dalių – laikas iki radijo eterio ir darbas radijuje.

Vieną dieną tiesiog pamąsčiau, kad mano spintoje yra tik labai nedaug drabužių, kurie yra skirti ypatingoms progoms, o visi kiti tinka kiekvienai dienai ir nereikia jų taupyti. Kodėl gi šiandien tiesiog į darbą ar susitikimą, o gal į paštą negalima eiti su ta gražesne suknele? Žinoma, galima. Norisi gyventi šia diena.

– Kaip atrodo Tavo diena?

– Mano darbo dienos skirtos nagų dailės salonui „Nail Game“, kurį vasarį atidarėme su kolege Ieva Marija Andrulyte, taip pat aksesuarų ženklui „Oh!Skin“ ir jo klientėms, tiesioginiam radijo stoties M-1 eteriui ar renginių vedimui. Visur tarpuose prikaišiota sporto, kavos su draugėmis ar tiesiog laiko sau.

– Kokia yra Tavo stiliaus taisyklė?

– Aklai nesivadovauti sezoninėmis madomis, nes tai, kas gražu ant podiumo ar žurnale, nebūtinai tiks man.

– Kokia Tavo grožio rutina?

– Pirmiausia – elementari higiena: švarūs sveiki plaukai, tvarkingi nagai, prižiūrėta veido ir kūno oda. Kreipiuosi į profesionalus, klausau jų patarimų, mokausi iš jų, kaip prižiūrėti savo veidą ar kūną. Grožis taip pat draugauja su poilsiu, kokybišku miegu, sveiku ir subalansuotu maistu bei judėjimu.

– Trys įvykiai ar progos, kurioms būtinai rinktumeisi suknelę ir jos jokiais būdais neiškeistum į kelnes?

– Mano spintoje tikrai bent dvigubai daugiau suknelių nei kelnių, tad proga rinktis suknelę yra kiekviena nauja diena (šypsosi). Kaip ir kelnes, beje. Nevaržau savęs nuomone, kad tik suknelės yra tinkamos įvairioms progoms, o kelnės – kasdien.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė

– Ką rastume Tavo vakarinėje delninėje?

– Lūpų dažus, telefoną ir raktus, nes joje daugiau niekas netelpa (juokiasi).

– Į ką atsižvelgi rinkdamasi suknelę? Kokios jos savybės yra svarbiausios?

– Svarbiausia žinoti šventės konceptą. Juk nesinori visai prašauti pro šalį ir su mini suknele ar supergilia iškirpte ateiti į oficialų priėmimą. Visuomet renkuosi patogią ir mano figūrai labiausiai tinkančią suknelę, kuri jau matuojantis nespaudžia, netrukdo judėti, nesukelia kitų nemalonių problemų. O, svarbiausia, jei suknelė jums tikrai tinka ir patinka, šalia stovinti draugė varto akis, greičiausiai ji tik pavydi (juokiasi).

– Kuo, Tavo nuomone, naudingas šis drabužių nuomos projektas?

– Mane labiausiai žavi tai, kad šis projektas moko nesigėdyti nuomotis drabužių. Juk yra susidaręs toks keistas nepatogumo jausmas kreiptis į nuomos salonus ar garsiai pasakyti, kad šis drabužis yra nuomotas. Tad tam tikra prasme šis projektas laužo standartus. Jis taip pat moko madą vartoti atsakingai. Be viso to, leidžia sutaupyti pinigų. Ir kiekvienai moteriai suteikia galimybę pasijusti šventės karaliene!

– Prekių ženklas favoritas „Rent Boutique“ drabužinėje?

– „Mas924“.

– Kodėl Tau svarbus atsakingas mados vartojimas?

Aš – ir išsiblaškiusi svajotoja, ir romantikė, ir užsispyrusi bei neperkalbama savo tikslo siekėja.

– Mada tapo it greito maisto restoranas. Juk juose maistas patiekiamas žaibiškai, bet lygiai taip pat greit ir išmetamas. Už viso to slypi daugybė ne tik aplinkai, bet ir žmonėms, dirbantiems šioje rinkoje, kenksmingų ar net mirtinų dalykų, kurių mes nematome ar nenorime matyti. Tad jei turime galimybę vartoti atsakingai, darykime tai visose gyvenimo srityse.

– Kokį sveiką receptą rekomenduotum?

– Rekomenduoju sveiką požiūrį į save, savo kūną ir mitybą. Svarbiausia aklai nesivaikyti visuomenės suformuotų standartų, nes neprivalome jų atitikti. Nesvarbu, kokių apimčių ar figūros tipo yra jūsų kūnas, jei jūs esate laiminga, o svarbiausia – geros sveikatos, tai yra pats svarbiausias dalykas.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė

– Su kokiu miestu eitum į pasimatymą?

– Ech, su Barselona… Nors tai dažniausiai mano lankomas Europos miestas, vis pagalvoju apie dar vieną pasimatymą su juo. O pats pasimatymas būtų neįpareigojantis, laisvas ir labai skanus!

– Trys mėgstamiausios Lietuvos vietos?

– Pamario kraštas, Kuršių Nerija ir Akademijos miestelis, nes jame užaugau.

– Ką renkiesi – jogą ar bėgimą?

– Jogą! Bandžiau įvairiausiais būdais save suvilioti bėgimu, bet šios vilionės duodavo tik laikinų rezultatų.

Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė
Deimantės Dubauskaitės nuotr./Gabrielė Martirosianaitė

– „Instagram“ profiliai, kuriuos seki?

– Seku pažįstamus žmones, nes man nuoširdžiai įdomu, kaip ir kuo jie gyvena. Jų net 381 (juokiasi). Žymių Lietuvoje ar pasaulyje žmonių nuotraukas pastebiu nebent bendrame sraute.

– Knyga, blogas ar podcastas?

– Vis dėlto knyga. Popierinė. Mane visur lydi knygos – studijavau lietuvių filologiją, tad įvairiausių žanrų literatūros skaitymas užėmė didelę dalį studijų, namuose jau galėčiau įsirengti nemažą biblioteką. Kelionių ar vakarų draugė taip pat ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis